Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 100 143 , fax. 338 102 101
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
al. Armii Krajowej 101
43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 338 100 143, fax. 338 102 101
REGON: 70621590000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.hospital.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, środków czystości i artykułów przemysłowych wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „siwz”, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz. 2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 1 do siwz) zawierający: a) nazwę (firma) i adres Wykonawcy, b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”, c) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz ich wartości bez kwoty podatku, d) okres trwania zamówienia publicznego dla każdej części zamówienia, e) okres gwarancji jakości, określony w miesiącach, liczony od daty dostawy, z zastrzeżeniem, iż minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot dostawy musi wynosić 6 miesięcy, licząc od daty dostawy, f) oferowany termin dostawy, g) warunki płatności, h) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców, i) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO. 2) Wypełniony Załącznik Nr 2 do siwz zawierający: a) rodzaj towaru i wymagania jakościowe; b) nazwę handlową/typ oferowanego towaru; c) określenie producenta oferowanego towaru; d) średnie zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy w j.m.; e) obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty: 1) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w Sekcji III.3). 4) Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.1.3), musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając konkretne i czytelne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku Wykonawcy, mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którego urzędujący członek organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnik spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurent, ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 ze zm.). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa worków PE do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2023 roku
Dodano: 2023-07-20 - Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych.
Dodano: 2023-04-18 - DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE; DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ CHŁODZIARKO-ZAMRAŻAREK
Dodano: 2021-03-04 - DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE; DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ CHŁODZIARKO-ZAMRAŻAREK
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów w 2021r.
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa kontenerów hodowlanych typu HIKO V-120 do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2020 roku
Dodano: 2020-10-13 - Sukcesywne dostawy worków i pojemników na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2020-09-09 - dostawa pojemników na odpady szczególnie niebezpieczne
Dodano: 2020-09-02 - Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowych i zużywalnych dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu
Dodano: 2020-04-08 - Dostawa materiałów w związku z budową drogi wewnątrz Węzła Wodzisławskiego w Rybniku ul. Wodzisławska x Hetmańska oraz bieżącą działalnością jednostki z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa rur kanalizacyjnych z PCV – U SDR 34 klasy SN8. Zadanie nr 2 - Dostawa wyrobów betonowych i żelbetonowych związanych z budową kanalizacji – kręgi, wpusty prefabrykowane, płyty podkładowe. Zadanie nr 3 - Dostawa żeliwnych elementów uzbrojenia drogowego (kanalizacji) – włazy drogowe, wpusty drogowe. Zadanie nr 4 - Dostawa separatorów lamelowych. Zadanie nr 5 - Dostawa rur, kształtek i armatury do budowy przyłącza wodociągowego. Zadanie nr 6 - Dostawa rur osłonowych z tworzyw sztucznych oraz osprzętu do ich montażu. Zadanie nr 7 - Dostawa materiałów elektrycznych i elementów oświetlenia ulicznego. Zadanie nr 8 - Dostawa elementów ogrodzenia panelowego. Zadanie nr 9 - Dostawa automatycznej bramy sterowanej zdalnie wraz z jej montażem. Zadanie nr 10 - Dostawa kontenera stróżówki. Zadanie nr 11 - Dostawa piasku płukanego. Zadanie nr 12 - Dostawa klińca z kamienia naturalnego frakcji 10 – 31,5 mm. Zadanie nr 13 - Dostawa tłucznia z kamienia naturalnego frakcji 31,5 – 63 mm.
Dodano: 2020-02-20