Dom Pomocy Społecznej "Leśny" ogłasza przetarg
- Adres: 01-974 Warszawa, ul. Tułowicka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8342017 , fax. 022 8354386
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
ul. Tułowicka 3 3
01-974 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8342017, fax. 022 8354386
REGON: 00029664400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i artykułów podobnych do Domu Pomocy Społecznej Leśny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa środków czystości i artykułów podobnych do Domu Pomocy Społecznej Leśny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z dostarczaniem środków czystości (wartość każdego ze zrealizowanych lub realizowanych zamówień nie może być niższa niż od 100.000 zł. brutto), 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Próbki oferowanych wyrobów w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Próbki mają być załączone w ilości 1 szt. dla poz. 2, 7,6, 12, 14,21, 22, 23,29,31,41,46,50,53,57,.64,68,74,81,84,94,96,99,109,125. Ponadto: 7) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 8) Wypełniona kalkulacja cenowa - opis przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluchomajtek w ciągu 24 miesięcy
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa produktów czystościowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2016-04-27 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych - region Polska Północna Nr 25/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych - region Polska Centralna. Nr 14/WA/PN/2016
Dodano: 2016-02-08 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych - region Polska Płd. Nr 12/WA/PN/2016
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów gospodarczych i chemicznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/05/01/2016
Dodano: 2016-01-29 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych (ZP-2/2016/DA)
Dodano: 2016-01-21 - dostawa środków do higieny pacjentów, nr sprawy PN-11/16/MJ
Dodano: 2016-01-18 - Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych. Nr 1/WA/PN/2016
Dodano: 2016-01-04 - dostawa środków do higieny pacjentów, nr sprawy PN-62/15/MJ
Dodano: 2015-08-13