Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 690 247 , fax. 228 341 820
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cegłowska 80
01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 690 247, fax. 228 341 820
REGON: 12298697000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawue ZP-37/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 15 części: pakiet 1 drobny sprzęt do sprzątania 1; pakiet 2 ściereczki z mikrofazy; pakiet 3 artykuły toaletowe; pakiet 4 proszek do parania; pakiet 5 preparaty chemiczne – szpital 1; pakiet 6 preparaty chemiczne – kuchnia; pakiet 7 papier toaletowy do podajników; pakiet 8 kosze; pakiet 9 kosze automatyczne na odpady; pakiet 10 drobny sprzęt do sprzątania 2; pakiet 11 wózki serwisowe ; pakiet 12 drobny sprzęt specjalistyczny; pakiet 13 myjka parowa pakiet 14 mydło w podajnikach; pakiet 15 ręczniki papierowe w podajnikach; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do oferty): 7.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty. Oświadczenie składane jest wraz z ofertą. 7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1, dotyczy: 1) Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdego z nich); Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 7.3. Zestaw systemu podawania ręczników papierowych (1 podajnik wraz z rolką ręczników) – dotyczy pakietu nr 15. Przedłożone zestaw (próbki) posłużą ocenie w kryterium „jakość”, zgodnie z opisem zamieszczonym w rozdziale nr XIV. Brak próbek do terminu złożenia ofert, służących ocenie w kryterium, skutkować będzie odrzuceniem oferty. 8. Oświadczenie wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 8.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. (UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na okres 12 miesięcy (ŚRODKI CHEMICZNE)
Dodano: 2024-04-26 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy oraz DBFO – Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-22 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Dodano: 2024-03-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego dla DBFO Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-14 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na rok 2024
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, ul. Rydygiera 8
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby placówek oświatowych gminy Łochów, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do 30 listopada 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy oraz DBFO – Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2024-01-18