Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, Mikołaja Kopernika
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 667112117, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
Mikołaja Kopernika 4
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 667112117, , fax. -
REGON: 36855903800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrawicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu w ramach wspólnej obsługi, w roku 2021. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu w ramach wspólnej obsługi , w roku 2021. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ ). 3) Wszystkie podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym parametry są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować produkt o parametrach nie gorszych niż od wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ. 4) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) Termin realizacji przedmiotu zamówienia publicznego: sukcesywnie, w okresie od dnia 04.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. 7) Płatności dokonywane w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury po dokonanej dostawie - stosownie do złożonej oferty. Faktury będą wystawiane oddzielnie dla dostaw towaru zamówionych przez poszczególne Jednostki i składane w miejscach dostaw. 8) Termin dostawy przedmiotu zamówienia rozumiany jako czas realizacji, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Jednostce zamówienie cząstkowe od chwili zgłoszenia zamówienia przez Jednostkę pojedynczego zamówienia: zgodnie z terminem wskazanym w ofercie Wykonawcy (max. 4 dni robocze) licząc od momentu złożenia zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Jednostkom przedmiot zamówienia częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż wskazany w ofercie od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 10) Jednostki będą składać zamówienia e-mailem. 11) Dostawy zamówionego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty. 12) Miejsce dostaw: jednostki obsługiwane przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu, wymienione w punkcie 1. niniejszej SIWZ. 13) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu. 14) Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie. 15) Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Jednostek. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców przed podpisaniem umowy o przedłożenie charakterystyk oferowanych środków czystości oraz akcesoriów higienicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Formularz ofertowy. 4. Formularz asortymentowo-cenowy. 5. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu OAZA w Kórniku
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu OAZA w Kórniku
Dodano: 2024-03-12 - Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu OAZA w Kórniku
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa środków czystościowych, kosmetyków dla dzieci, worków foliowych, ręczników ZZ i papierów toaletowych, wkładów do wanienek, naczyń kuchennych, fartucha foliowego
Dodano: 2024-02-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ CHEMII GOSPODARCZEJ NA ROK KALENDARZOWY 2024
Dodano: 2024-02-01 - Sukcesywne dostawy środków myjąco -dezynfekcyjnych dla Działu Żywienia
Dodano: 2023-10-30 - Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych i drobnego sprzętu oraz wyposażenia medycznego
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa środków czyszczących, chemii gospodarczej.
Dodano: 2023-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych i drobnego sprzętu oraz wyposażenia medycznego
Dodano: 2023-03-02 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla jednostek oświatowych w roku 2023
Dodano: 2023-02-03