Przetargi.pl
Dostawa środków czystości, higieny i artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa - obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości, higieny i artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, higieny i artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia z podziałem na 4 (cztery) części: I część zamówienia - dostawa środków czystości, środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej, część II i III zamówienia - dostawa środków czystości, higieny i artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej, część 4 zamówienia - dostawa ręczników papierowych, mioteł i szczotek oraz innych artykułów do sprzątania dla Służby OPBMR i Infrastruktury. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39812200-9, 39800000-0, 39220000-0, 33763000-6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami określają załącznik nr 1 oraz 1.1 - 1.4, nr 5 i 6 oraz nr 7 - 7.2 do SIWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo - cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy. 3. ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu w części II i III zamówienia przewiduje udzielenia zamówienia podstawowego oraz ewentualnego zamówienia w ramach Prawa Opcji. Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku nr 7.1 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach