Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 63-100 Śrem, ul. Promenada 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2835267 , fax. 061 2837738
- Data zamieszczenia: 2012-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SP ZOZ
ul. Promenada 7 7
63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. 061 2835267, fax. 061 2837738
REGON: 63112962700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.srem.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO ZPO W ŚREMIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ . 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. 3. Ilości wymienione w załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. 4. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Oferent nie będzie mógł rościć sobie wobec Zamawiającego praw do żądania zakupu dodatkowych środków w przypadku zakupienia mniejszej ilości . 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium określone zostało w wysokości : 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu i o godzinie upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zakładu: PKO BP O/Śrem 33 1020 4160 0000 2102 0007 1464 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia winien być dostarczony w oddzielnym opakowaniu zaadresowanym w analogiczny sposób jak oferta, z dopiskiem / gwarancja / poręczenie/. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Poręczenie lub gwarancja winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z ustawą, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela oraz wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zpo.srem.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚRODKI I ARTYKUŁY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (Nr rejestru DL/21/16)
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa chemii i sprzętu do utrzymania czystości na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2016-05-27 - zakup preparatów do pielęgnacji podłóg, środków do mycia sanitariatów oraz padów
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-04-13 - Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32
Dodano: 2015-08-14 - ŚRODKI I ARTYKUŁY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (Nr rej. DL/19/15)
Dodano: 2015-08-13 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem środków czystości oraz środków do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziałów Karnych Sądu Okręgowego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-17