Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska 22
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4511232 w. 351 , fax. 0-32 4511225 w. 310
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Bogumińska 22 22
44-350 Gorzyce, woj. śląskie
tel. 032 4511232 w. 351, fax. 0-32 4511225 w. 310
REGON: 27219339900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna samorządu powiatowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości do DPS Gorzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Został określony w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245130003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Oferenta za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. formularz ofertowy (załącznik Nr 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wydane lub potwierdzone urzędowo nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wymagane przepisami karty charakterystyki, atesty Państwowego Zakładu Higieny do oferowanych produktów lub Certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa. - wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - referencje - minimum 5 (załącznik nr 3) podpisany wzór umowy ( załącznik nr 2)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną