Przetargi.pl
Dostawa środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37552 Młyny, Korczowa - Przejście Graniczne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 242 550 , fax. 166 242 550
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
    Korczowa - Przejście Graniczne
    37552 Młyny, woj. podkarpackie
    tel. 166 242 550, fax. 166 242 550
    REGON: 18063549200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ i Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie 2 zadań: Zadanie Nr 1: Sukcesywna dostawa: papieru toaletowego CPV - 33761000-2, ręczników papierowych do rąk CPV – 33763000-6, mydła CPV –33711900-6, środków czyszczących i polerujących CPV – 39830000-9, różnych wyrobów włókienniczych z tworzyw sztucznych CPV – 39525000 - 8, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych CPV – 33631600-8 do Sekcji Gospodarczo- Technicznych w Korczowej, Medyce, Budomierzu – zgodna z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zadanie Nr 2: Sukcesywna dostawa: papieru toaletowego CPV - 33761000-2, ręczników papierowych do rąk CPV – 33763000-6, mydła CPV –33711900-6, środków czyszczących i polerujących CPV – 39830000-9, różnych wyrobów włókienniczych z tworzyw sztucznych CPV – 39525000 - 8, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych CPV – 33631600-8 do Sekcji Gospodarczo- Technicznej w Krościenku – zgodna z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Każdemu z Wykonawców przysługuje według własnego wyboru możliwość złożenia oferty na wykonanie jednego lub dwóch zadań. Miejsce dostaw – Sekcje Gospodarczo – Techniczne w Medyce, Korczowej, Budomierzu i Krościenku. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy faksem, e-mailem, bądź listem poleconym. Czas realizacji poszczególnych zamówień/zapotrzebowań nie może przekroczyć pięciu dni roboczych od daty złożenia zamówienia/zapotrzebowania przez Dział Eksploatacji. Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowych przejść granicznych w Medyce, Korczowej, Budomierzu i Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00. Wymagania techniczne i jakościowe: a) wszystkie rzeczy i środki stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (zdatne do użytku przez okres co najmniej 6 m-cy od daty dostawy), b) wszystkie środki będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać atest PZH, lub równorzędny certyfikat. Przy realizacji dostawy Wykonawca będzie zobowiązany umieścić na każdym opakowaniu informacje zawierającą nazwę produktu, jednostki miary i ilości jednostek, a także nazwę producenta oraz datę produkcji. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Ilości określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ i Załączniku Nr 4 do SIWZ są ilościami maksymalnymi i Zamawiający zastrzega, sobie prawo realizacji dostaw mniejszych ilościowo, przy czym Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia na poziomie nie niższym niż 90% wartości brutto. Fakt niewykorzystania przewidzianych przez Zamawiającego ilości towarów określonych w niniejszej SIWZ, nie może stanowić podstawy do zgłoszenia roszczeń przez Wykonawcę. Zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ i Załączniku nr 4 do SIWZ dopuszcza możliwość składania w ofercie asortymentu równoważnego. w przypadku złożenia asortymentu równoważnego na pozycje o nr 4,5,6,7,8,9,10,11,12,14,15,17,18,20,21,22,23,24,25,26,30,31,33,34,37,38,39,41,42, określone w Załączniku nr 3 do SIWZ, oraz pozycje nr 3,4,5,6,7,8,9,11,14,15,16,17,18,21,22,25,26,27,29,30 określone w Załączniku nr 4 do SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia danych technicznych/Karty charakterystyki (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji załącznika nr 3 lub 4 oraz bezpłatnych próbek oferowanych produktów równoważnych w celu sprawdzenia spełnienia przez nie wymagań jakościowych (próbki nie będą zwracane). Próbki powinny być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, z oznaczeniem pozycji z Załącznika nr 3 lub Załącznika nr 4 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie próbek w mniejszych, oryginalnych opakowaniach. Próbki powinny zawierać oryginalną nazwę produktu oraz producenta. Próbki oraz dane techniczne/Karta charakterystyki (dokładny opis) powinny być dostarczone wraz z ofertą. Produkt równoważny, musi posiadać opakowania o wielkości wymaganej przez Zamawiającego oraz posiadać parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe takie same lub lepsze niż asortyment określony w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 3 do SIWZ lub Załącznik Nr 4 do SIWZ. Równoważność Zamawiający będzie oceniał na podstawie kryteriów określonych w Rozdz. XII SIWZ „I. Kryteria oceny produktów równoważnych”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33761000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach