Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14/002 14/002
30-529 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
REGON: 35150530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości dla MOPS w Krakowie w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z asortymentem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Dostawy będą wykonywane na podstawie pisemnych zamówień częściowych, w ilościach i asortymencie wymienionych w tych zamówieniach. 2) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 3) Opakowania środków mają jednoznacznie umożliwić ich identyfikację (typ, producent) oraz nie mogą utrudniać korzystania z tych środków. 4) Zamawiający wymaga, aby oferowane zamienniki środków czystości posiadały parametry analogiczne lub lepsze od parametrów środków czystości wskazanych w załączniku nr 1 do siwz (m.in. wydajność, trwałość) - w przypadku oferowania zamienników 5) Wykonawca będzie dostarczał środki czystości własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. 6) Wykonawca ma obowiązek zapewnić rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Gramatura/pojemność środków czystości wymienionych w poz. 35-71 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz może odbiegać max. 10% od gramatury/pojemności określonej przez Zamawiającego. 8) Termin przydatności do użycia środków czystości musi wynosić minimum 10 miesięcy od dnia dostawy danej partii towaru. 9) Ewentualne kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10) W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczony towar jest wadliwy Wykonawca ma obowiązek wymienić towar w terminie do 2 dni roboczych od daty stwierdzenia nieprawidłowości. 11) Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy faktury lub gdy będzie ona błędnie wystawiona. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych środków w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do wysokości kwoty umowy 13) W przypadku, gdy środki oferowane są w opakowaniach o innej pojemności, niż podano w załączniku nr 1 do siwz, Wykonawca ma obowiązek zmienić w formularzu cenowym ilości oferowanych środków - proporcjonalnie do wielkości opakowań zaokrąglając w górę (przykładowo: 2 x większe opakowanie, 2 x mniejsza ilość oferowanego środka). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oryginał lub odpis notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej,środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa środków czystości dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa środków czystościowych
Dodano: 2015-07-08 - Sprzedaż i dostawa Środków czystości specjalistycznych
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego Nr sprawy: ZP-10/2015.
Dodano: 2015-03-11 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej, środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa środków czystościowych
Dodano: 2014-05-08