Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE

Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-012 Żydowo, Żydowo 112
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89 , fax. 094 3188879
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
    Żydowo 112 112
    76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188879, -87, - 89, fax. 094 3188879
    REGON: 00029618200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków czystości do codziennego mycia i czyszczenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzętu sprzątającego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 67 pozycji asortymentowych w ilościach wyszczególnionych w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oferowane środki będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ważne świadectwo PZH dopuszczające do bezpośredniego użytkowania natomiast środki, dla których nie wydaje się świadectw PZH muszą posiadać atesty, certyfikaty wymagane przepisami prawa. 4.Wszystkie środki objęte przedmiotem zamówienia powinny posiadać co najmniej 6-cio miesięczny termin ważności w chwili dostawy do Zamawiającego.5.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tzn. oferowane produkty mogą być równoważne lub lepsze pod względem jakościowym od wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ.6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania dostaw.7.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zawartej z Wykonawcą umowiew przypadku zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ? Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału,4)spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia;Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą..Zamawiający odrzuca ofertę, która:1)jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp;2)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;3)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;4)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ;5)zawiera błędy w obliczeniu ceny;6)w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp;7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta sporządzona na druku Formularz oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2.Do formularza ofertowego winny być załączone n/w dokumenty stanowiące integralną część oferty: 1)specyfikacja asortymentowo-cenowa -zał.nr 2 do SIWZ 2)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 3 do SIWZ. 3)oświadczenie wykonawcy zał. nr 4 do SIWZ 4)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów, 5) wykaz wykonanych dostaw sporządzony na/lub wg załącznika nr 5 do SIWZ. 6) zaparafowany wzór umowy, stanowiący zał. Nr 6 do SIWZ, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)ważne świadectwa PZH dopuszczające do bezpośredniego użytkowania natomiast dla środków, dla których nie wydaje się świadectw PZH , atesty, certyfikaty wymagane przepisami prawa. będą wymagane od Wykonawcy,którego oferta będzie najkorzystniejsza cenowo na etapie badania ofert celem potwierdzenia jakości oferowanego asortymentu. 3.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej(konsorcja/spółki cywilne) 1)w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć umowę spółki oraz pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy w prowadzonym postępowaniu przez wspólnika wskazanego w pełnomocnictwie. 2)w przypadku spółki jawnej jeżeli ze złożonych dokumentów nie wynika kwestia reprezentacji to spółki jawnej powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 3)pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w punkcie XI SIWZ pdpkt 2. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymaganych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. !!!/WAŻNE/!!! Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną ne do podpisywania oferty z dopiskiem-za zgodność z oryginałem-każda zapisana strona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach