Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 4596207
- Data zamieszczenia: 2010-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22 22
70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 4596207
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków BHP do O/ZUS w Szczecinie, podległych Inspektoratów, ROS-u, na kolonie i wczasy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków BHP do Oddziału ZUS w Szczecinie, podległych Inspektoratów, ROS-u oraz na kolonie i wczasy. Zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. Wykaz adresów Inspektoratów oraz ROS-u podległych Oddziałowi ZUS w Szczecinie określa załącznik do SIWZ. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia - dotyczy zarówno produktów oryginalnych jak i równoważnych: a) ilości określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ są orientacyjne i podane w celu wyliczenia orientacyjnej wartości przedmiotu zamówienia, b) podane typy produktów są przykładowe, określające jakość, cechy techniczne i użytkowe, c) oferowane środki czystości ze względu na rodzaj czyszczonej powierzchni powinny posiadać właściwości jakościowe i estetyczne takie same lub lepsze jak środki wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ, d) każdy produkt - dot. środków czystości - powinien posiadać etykiety identyfikujące dany produkt z dokładnym opisem stosowania i terminem jego ważności, e) termin przydatności do użycia wymaganych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ produktów dostarczonych w danej partii do wskazanej siedziby Zamawiającego musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty każdej dostawy. f) produkty muszą występować w gramaturach podanych przez Zamawiającego, g) w przypadku kosmetyków do oferty należy dołączyć wypisy z krajowego rejestru kosmetyków, h) do oferty należy załączyć oferowane produkty w ilości po jednej sztuce - dot. poz. 28-30, 43-45 formularza cenowego - w celu sprawdzenia oczekiwanej jakości i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, i) dla produktów z poz. 48, 50-56, 59-61 do oferty należy załączyć atest PZH lub opinię lub świadectwo jakości zdrowotnej lub inny dokument wystawiony przez niezależne laboratorium, j) dla produktów z poz. 1-16, 28-30, 43-45, tj. dla wszystkich artykułów chemicznych z wyłączeniem kosmetyków do oferty należy załączyć karty charakterystyk. Warunki realizacji: a) Sukcesywne dostawy w partiach wg określonych w zamówieniu potrzeb, transportem Wykonawcy: - do siedziby Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22, oraz na kolonie i wczasy w Lubinie w ciągu 3 dni od daty zamówienia; - do siedziby Inspektoratów i ROS-u podległych Oddziałowi ZUS w Szczecinie 1 raz na kwartał w ciągu 5 dni od daty zamówienia; b) Rodzaj, ilość i miejsce dostawy przedmiotu zamówienia będzie określana każdorazowo przez Zamawiającego w zleceniu w zależności od potrzeb i przesyłana faxem na nr tel. Wykonawcy i odwrotnie potwierdzona faxem przez Wykonawcę, c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii materiałów i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić personel Zamawiającego w Oddziale ZUS w Szczecinie i w poszczególnych Inspektoratach i ROS-ie podległych Oddziałowi ZUS w Szczecinie, w zakresie bezpieczeństwa stosowania artykułów chemicznych będących przedmiotem zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, oraz oświadczyć, że osoba, która będzie prowadziła ww. szkolenia posiada wymagane uprawnienia BHP - na formularzu oferty - załącznik do SIWZ. Produkty równoważne: a) Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych - nazwy własne produktów podane w formularzu cenowym są przykładowe i określają klasę produktu. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ, b) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych należy wykazać przy pomocy załączonej tabeli porównawczej - stanowiącej załącznik do SIWZ - równoważność oferowanego produktu - z treści dokumentu musi w sposób wyraźny wynikać spełnienie warunku równoważności - dokument musi wskazać m.in. producenta i nazwę, wymagane parametry, normy i standardy jakościowe produktu którego dotyczy, c) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych do oferty należy załączyć oferowane towary w ilości po jednej sztuce - dot. poz. 1-16 formularza cenowego. d) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych na potwierdzenie, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym do oferty należy załączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa środków higieny osobistej oraz konserwacji obuwia, a także przyborów do utrzymania higieny do 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 720/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa środków higieny osobistej oraz konserwacji obuwia przeznaczonego dla żołnierzy i pracowników wojska realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie Znak postępowania: 729/2015
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie - część I i Oddziału ZUS w Zielonej Górze - część II.
Dodano: 2014-07-11 - Dostawa środków czystości i sprzętu do utrzymania czystości dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Dodano: 2013-11-08 - Dostawa środków czystości i higieny osobistej realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 636/2013
Dodano: 2013-08-16 - Dostawa środków czystości i sprzętu do utrzymania czystości dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Dodano: 2012-11-26 - Dostawa środków higieny osobistej.
Dodano: 2012-01-26 - Dostawa środków czystości i sprzętu do utrzymania czystości dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Dodano: 2011-09-28 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej.
Dodano: 2011-06-16 - Sukcesywna dostawa środków higieny osobistej na potrzeby jednostek terenowych Szczecina, Strgardu Szczecińskiego, Koszalina.
Dodano: 2011-03-17