Przetargi.pl
Dostawa środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem

Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Tetmajera 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-613-20 , fax. 0-18 20-739-94
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury
    Tetmajera 24 24
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-613-20, fax. 0-18 20-739-94
    REGON: 12036834200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem, w miejsca o których mowa w poniżej w punkcie 8. ogłoszenia z podziałem na dwa pakiety wg zestawienia przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty lub świadectwa dopuszczające do użycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Zamawiający zastrzega, że środki muszą posiadać, co najmniej półroczny okres trwałości od daty dostawy (z wyjątkiem, kiedy środek należy do grupy nietrwałych oraz kiedy środek, ze względu na swoją specyfikę, nie ma wskazanego okresu trwałości) oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 4. Zamawiający zastrzega że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Kierowników poszczególnych DW o których mowa poniżej w punkcie 8. ogłoszenia za pomocą faksu, telefonicznie, potwierdzonego niezwłocznie pismem. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca dokona dostawy na własny koszt korzystając ze środka transportu. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 16:00 w odpowiednich opakowaniach. W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Wymiana wadliwego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy, gdy: 1) dostarczono towar złej jakości, 2) dostarczono towar niezgodnie z umową, 3) dostarczono towar ze zwłoką, W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Zamawiający informuje, że podana w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ ilości poszczególnych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotowej usługi może ulec zmianie (zmniejszeniu) nie więcej niż o 20% w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Dostawa produktów obejmować będzie budynki znajdujące się w Zakopanem należące do Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury tj.: 1) DW WANTA, ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane, 2) DW JASNY PAŁAC, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, 3) DW JUREK, ul. Zamoyskiego 27, 34-500 Zakopane. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie w trakcie realizacji umowy innych produktów niż podane w SIWZ, o których mowa w punkcie 3.10 porzedmiotowej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych, oraz składu nie gorszych niż określone w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te produkty posiadają w szczególności parametry jakościowych, smakowych oraz składu nie gorsze od określonych w SIWZ. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę produkty zamienne, inne niż określone w SIWZ, posiadają parametry jakościowe, smakowe oraz skład gorsze od określonych w SIWZ, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach