Przetargi.pl
Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 449 21 14
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
    ul. Uzdrowiskowa 54
    43230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 449 21 14
    REGON: 29188800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.. 1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w arkuszach asortymentowo-cenowych część 1-4, stanowiących załącznik nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ, 1.2.2 Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą średnio co miesiąc w ustalonych każdorazowo z Wykonawcą terminach, w dni robocze w godzinach 8:00 - 12:00. 1.2.3 Zamawiający będzie składał odrębne zamówienia dla kuchni, sanatoriów, Szpitala Uzdrowiskowego Stokrotka, Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego oraz Pawilonów Zakładu Przyrodoleczniczego. Wykonawca dostarczy środki czystości w opisanych kartonach dla poszczególnych jednostek organizacyjnych. 1.2.4 Oferowane środki czystości muszą posiadać karty charakterystyki w przypadku preparatów niebezpiecznych lub równoważne wymagane prawem dokumenty uprawniające do wprowadzenia środka do obrotu i używania. 1.2.5 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy wymagane prawem karty charakterystyki, w przypadku preparatów niebezpiecznych przed podpisaniem umowy. 1.2.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.2.7 Zaoferowany asortyment, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia musi w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie mniej niż 50% okresu przydatności do użytkowania określonego przez producenta. 1.2.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 1 a-d (formularz asortymentowo-cenowy) zakresu zamówienia, jeżeli zmniejszy się zapotrzebowanie Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje zamówienia pełnego zakresu zamówienia w ilościach wskazanych w załączniku nr 1a-d (formularz asortymentowo- cenowy). Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu wynagrodzenie ani żadna forma rekompensaty. 1.2.9 Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach