Przetargi.pl
Dostawa środków czystości

1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-904 Lublin, Al. Racławickie 23
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183203
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Racławickie 23 23
    20-904 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183203
    REGON: 43102223200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków czystości: Część nr 1. Środki do mycia powierzchni Część nr 2. Środki higieniczne Część nr 3. Materiały do utrzymania czystości Część nr 4. Worki na śmieci Część nr 5. Ochraniacze na obuwie Część nr 6. Preparaty piorące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych formularzach cenowych na poszczególne części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 8 SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Formularza cenowego sporządzonego według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał. nr 1.1, ..., 1.6, do oferty. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jako zał. nr 5 do oferty. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - jako zał. nr 6 do oferty. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca nie dysponuje własnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jako zał. nr 7 do oferty. 8) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 1. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowane dostawy do obrotu i stosowania - jeżeli dotyczy. 2. Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Ulotki i karty informacyjne oferowanych produktów potwierdzające że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego opisane w SIWZ. b) Aktualne karty charakterystyki oferowanych produktów. c) próbki oferowanych produktów w opakowaniu z etykietą handlową w celu dokonania prób użytkowych oraz do sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem. (dokumenty muszą być dołączone do każdej części z wyraźnym zaznaczeniem, numeru części i pozycji której dotyczą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach