Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Zamkowa 19
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8332062 lub 8332061 , fax. 059 8332879
- Data zamieszczenia: 2013-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Zamkowa 19 19
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 059 8332062 lub 8332061, fax. 059 8332879
REGON: 00029356800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl zakładka jednostki org. Dom Pomocy Społecznej
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: opieka społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem, 77-330 Czarne ul. Zamkowa 19. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 - Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. Do przedmiotu zamówienia należą między innymi: płyny WC, pasty i płyny czyszczące, mydło, krem do rąk, proszek do prania, papier toaletowy, worki na odpady itp. 3.3. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać świadectwo PZH, kartę charakterystyk, pozwolenie Ministra Zdrowia, być przebadane dermatologicznie. itp. 3.4.Treść etykiet na opakowaniach musi zawierać dokładne parametry fizyko-chemiczne produktu. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie w czasie badania ofert prawo do bezpłatnego dostarczenia wybranych próbek produktów ( na 10 m 2 powierzchni ) w celu zbadania ich jakości. W przypadku wątpliwości, co do jakości uzyskanych efektów Wykonawca jest zobowiązany do jej udowodnienia (wykazania). 3.6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony był w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych z wyraźnie oznaczonym na nich terminem przydatności do użycia, nie krótszym niż 6 miesięcy od dnia dostawy, pod rygorem zwrotu produktów. 3.. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego, wyrażonych na piśmie lub przesłanych faksem. Częstotliwość dostaw może dotyczyć nawet codziennego zaopatrzenia ze względu, na brak pomieszczeń do składowania towaru przez Zamawiającego. 3.13. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu z siedziby wykonawcy do siedziby zamawiającego spoczywa na wykonawcy na jego koszt. 3.14. Minimalna wartość jednego zamówienia - 300,00 zł 3.15. Zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał wymaganą wielkość opakowania i dopuszcza różnicę w wielkości opakowania do + -/ 10%), tak aby ogólna ilość danego produktu była zgodna z SIWZ. Oznacza to, że ogólna ilość danego produktu musi osiągnąć zapotrzebowanie wskazane przez Zamawiającego w celu możliwości porównania złożonych ofert. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczoną wielkość. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Kody CPV 39800000-0 środki czyszczące i polerujące 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39514200-0 ścierki 39224200-0 szczotki 18424000-7 rękawice 33700000-7 produkty do pielęgnacji ciała 44174000-0 folia 60000000-8 usługi transportowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl/zakładka jednostki organizacyjne Dom Pomocy Społecznej w Czarnem
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków chemii profesjonalnej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa środków czystości (3/2016)
Dodano: 2016-01-26 - sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-11-12 - Przetarg nieograniczony nr 1/Kw/2015 na dostawy środków czystosci dla potrzeb Aresztu Śledczego w Gdańsku
Dodano: 2015-11-09 - dostawa środków czystości do Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. WAG-VIII.272.20.2015.AD
Dodano: 2015-10-30 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH ORAZ ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ
Dodano: 2015-06-23 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMYWANIA CZYSTOŚCI I ZAPEWNIENIA ESTETYKI CZĘŚĆ II: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMYWANIA CZYSTOŚCI EKSPRESÓW I PIECÓW KONWEKCYJNO-PAROWYCH spr 42/KPW/ŻYWN/2015
Dodano: 2015-04-13 - dostawa środków czystości do Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku WAG-VIII.272.15.2014.AD
Dodano: 2014-12-12 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH ORAZ ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ I KONSERWACJI PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa profesjonalnych środków czystości
Dodano: 2014-10-08