Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3 Maja 41
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 266 34 26 , fax. (032) 266 63 41
- Data zamieszczenia: 2012-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. 3 Maja 41 41
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. (032) 266 34 26, fax. (032) 266 63 41
REGON: 00033005100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz narzędzi pomocniczych i pozostałych środków utrzymania czystości przeznaczonych dla obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu. Oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Okres ważności na środki czystości (Zadanie nr 1) nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczane narzędzia pomocnicze oraz pozostałe środki utrzymania czystości (Zadanie nr 2) na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia ich dostarczenia. Oferowane środki czystości będą dostarczane cyklicznie według zgłoszeń Zamawiającego (średnio dwie dostawy tygodniowo), w nieprzekraczalnym terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania faxem lub e-mailem, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Każda z dostaw zostanie zrealizowana przez Wykonawcę nie później niż do godziny 12.00 dnia, w którym upływa termin dostawy. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy potrzebę dostarczenia środków czystości w miarę własnych potrzeb i w terminach przez siebie ustalonych. Wykonawca każdorazowo zobligowany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie każdej z dostaw, precyzyjnie wskazując dzień i godzinę dostawy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez magazyniera Zamawiającego. Dostarczone środki czystości muszą być zgodne z ofertą przetargową Wykonawcy oraz formularzem ilościowo-wartościowym, a ponadto (dot. zadania nr 1) posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności lub okres ważności, skład oraz zastosowanie. Dostarczone środki czystości powinny odpowiadać wszelkim wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, a w szczególności normom jakościowym. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy stosowny dokument. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I zadanie: 2 000,00 PLN II zadanie: 1 500,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę środków czystości
Dodano: 2016-06-29 - 7/PN/DEG/AM/2016 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
Dodano: 2016-05-20 - ZP-2380-44-39/2016 Zakup środków czystości i materiałów do utrzymania czystości dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji oraz CBŚP i BSW
Dodano: 2016-03-11 - Przedmiotem zamówienia jest: Część 1- zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część 2- zakup i dostawa żarówek do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część 3- zakup i dostawa akcesoriów do kalkulatora do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.
Dodano: 2016-02-09 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI 2 - powtórka
Dodano: 2015-12-15 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI 2
Dodano: 2015-11-13 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2015-11-03 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa środków do utrzymania czystości i pielęgnacji dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/61/MW
Dodano: 2015-08-27 - Sukcesywna dostawa środków czystości do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-08-05