Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80 , fax. 89 524 53 80
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
ul. Warszawska 30
10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, fax. 89 524 53 80
REGON: 28031463200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.uwm.edu.pl/index.php/2013-03-24-10-45-14/zamowienia-publiczne/zamowienia-od-30-000-euro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujace zadania: Zadanie nr 1 - Mycie rąk- system bezobsługowy Zadanie nr 2 - Mycie rąk - system łokciowy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. 3. Asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie fabrycznie nowy, nienoszący znamion użytkowania, wolny od wad, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku. Asortyment będzie opakowany, opakowania będą nienaruszone, będzie posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). 4. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku asortymentu wymienionego jako medyczny zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711900-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz asortymentowo - cenowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną