Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8636134 , fax. 017 8636113
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
ul. Miłocińska 44 44
35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8636134, fax. 017 8636113
REGON: 00125755700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup środków chemicznych (soli-500 ton) i materiałów uszorstniających (piasku 1 100 ton) oraz dowóz do następujących miejsc składowania: - Obwód Drogowo-Mostowy w Babicy, - Obwód Drogowo-Mostowy w Błażowej, - Obwód Drogowo-Mostowy w Wólce Niedźwiedzkiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349171002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2.Zamawiający dokona oceny czy Wykonawcy spełniają wyżej wymienione warunki na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów; 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Formularz oferty z załącznikami: -załącznik nr 1: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ; załącznik nr 2: Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; 1.2. Formularz cenowy; 1.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 1.4.Harmonogram dostaw materiałów; 1.5.Szczegółowe wyniki badań oferowanego materiału lub atest producenta z których wynikać będzie, że materiały te spełniają wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienie zamawiający żąda: 2.1.Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik Nr 3; 2.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną