Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Ogrodowa 50
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 500 294 578 , fax. 32 322 93 82
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych
ul. Ogrodowa 50 50
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 500 294 578, fax. 32 322 93 82
REGON: 24104993300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.laziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Górniczej) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa obejmuje następujące produkty oraz przewidywane ilości dostawy w okresie trwania umowy: -Kwasowy korektor pH - 1512 kg -Środek nieorganiczny w pastylkach 7 gr. - 3600 kg -Płynny środek do koagulacji - 800 litrów -Środek do zwalczania drobnoustrojów - 120 litrów -Środki chemiczne do pomiarów -zawartości chloru wolnego - 120 listków -zawartości chloru całkowitego - 120 listków -odczytów ph - 120 listków -Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej - 270 litrów -Środek do zabezpieczania basenu na zimę - 45 litrów -Sproszkowany środek do chlorowania wody - 70 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj. warunki dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadania wiedzy i doświadczenia; -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -sytuacji ekonomicznej i finansowej. OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW: Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również że wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, w ramach jednej umowy, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 9.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wykaz wykonanych dostaw. Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie. W wykazie wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej jedną dostawę w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, w ramach jednej umowy, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty w/w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wykonawca do oferty winien załączyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/MOSIR-001-10
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA CHEMII BASENOWEJ NA POTRZEBY OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W RACIBORZU
Dodano: 2014-03-28 - Dostawa odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej
Dodano: 2014-03-20 - Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Sportowej 1)
Dodano: 2014-02-26 - Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START.
Dodano: 2013-12-23 - sukcesywna dostawa środków chemicznych służących do ciągłej dezynfekcji wody basenowej oraz czyszczenia i dezynfekcji powierzchni niecki basenowej , plaży basenowej , szatni , natrysków , przebieralni i innych pomieszczeń na krytej pływalni LAGUNA oraz Kąpieliska Zdrój w Jastrzębiu- Zdroju.
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej
Dodano: 2013-03-28 - Dostawa soli w pastylkach do uzdatniania wody.
Dodano: 2013-03-11 - Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (na teren Ośrodka Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Sportowej 1)
Dodano: 2013-01-24 - Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START.
Dodano: 2012-12-28