Przetargi.pl
Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej do siedziby Zamawiającego w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze

Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Czarniecka Góra 43
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3741163 , fax. 041 3741162
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
    Czarniecka Góra 43 43
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3741163, fax. 041 3741162
    REGON: 00368977500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej do siedziby Zamawiającego w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: 1.Wykonanie zadania pt. Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej do siedziby Zamawiającego w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze, oznaczonej według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 24962000-5. Chemikalia do uzdatniania wody. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na przedmiot zamówienia, określony w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający kierując się art. 45 ust. 2 z dnia 29.01.2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) odstępuje od wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,pkt. 1-3, ustawy Prawo zamówień publicznych, c) spełniają warunki określone niniejszą SIWZ. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z podmiotów występujących wspólnie winien spełniać warunki o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie formalnych warunków ustawowych określonych w art. 24 ust. 1 i 2,a także każdy z nich musi spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunków, każdy podmiot oddzielnie winien złożyć oświadczenia zawarte na druku załącznika Nr 5 do SIWZ. Jeżeli co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie nie będzie spełniał warunków w wymienionych wyżej artykułach, oferta złożona przez Konsorcjum zostanie pozostawiona bez rozpatrywania, z uwagi na wykluczenie z postępowania całego Konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt. VII niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 oraz formularze specyfikacji cenowej załącznik Nr 2 i spełniania warunków przedmiotu zamówienia wg wzoru określonego załączniku Nr 5 stanowiących integralną cześć SIWZ. Wymagana forma dokumentów - wyłącznie ORYGINAŁY. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - wyłącznie ORYGINAŁ lub KOPIA poświadczona przez organ prowadzący ewidencję działalności gospodarczej. 1.3. Aktualną decyzję lub nakaz płatniczy w przypadku prowadzenia przez wykonawcę gospodarstwa rolnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - wyłącznie ORYGINAŁ lub KOPIA poświadczona przez organ prowadzący ewidencję działalności gospodarczej. Uwaga: W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego dokumentu załączyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). Wymagana forma dokumentu (UMOWA SPÓŁKI) - wyłącznie ORYGINAŁ lub KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem. 1.4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - wyłącznie ORYGINAŁ lub KOPIA poświadczona przez notariusza. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - wyłącznie ORYGINAŁ. 1.6. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca w postaci podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum), jest on zobowiązany przedstawić kopię umowy łączącej podmioty występujące wspólnie, określającą: a) Wskazanie firm oraz adresów siedzib podmiotów występujących wspólnie, b) Określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, c) Stwierdzenie, że każdy z podmiotów występujących wspólnie odpowiada przed Zamawiającym solidarnie, d) Określenie sposobu prowadzenie spraw podmiotów występujących wspólnie poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego - tzn. pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia włączając wskazanie osoby upoważnionej do podpisania Oferty, podpisania Umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji powyższych zadań. e) Zakaz rozwiązania umowy podmiotów występujących wspólnie poprzez jakiekolwiek działanie któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie. f) Zakaz zmiany uczestników podmiotów występujących wspólnie . Należy również załączyć upoważnienie dla pełnomocnika (z opłatą skarbową) podmiotów występujących wspólnie do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z podmiotów występujących wspólnie oraz do realizacji całego zamówienia łącznie z płatnościami. Wymagana forma dokumentu - wyłącznie ORYGINAŁ lub KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem. 2. Brak któregoś z dokumentów stanowiących załączniki do oferty, o których mowa w ppkt.1, powoduje nieważność oferty z przyczyn formalnych, która w związku z tą przesłanką podlega odrzuceniu. Dokumenty, o których mowa w ppkt.1 są dokumentami jawnymi i podlegają udostępnieniu z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacjascr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach