Przetargi.pl
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich

Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, Opolska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4613291-5, , fax. 774 612 763
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
    Opolska 36 A
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4613291-5, , fax. 774 612 763
    REGON: 31158500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https//: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spzoz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki szpitalnej. Zamawiający porządkuje przedmiot zamówienia na 11 pakietów, wg rodzaju i przeznaczenia środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych: 1. Środki do mycia i dezynfekcji skóry i śluzówek. 2. Kosmetyki. 3. Środki do mycia i dezynfekcji rąk. 4. Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami. 5. Środki myjąco-dezynfekcyjne do powierzchni. 6. Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. 7. Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznych. 8. Środki do pielęgnacji urządzeń i sprzętu. 9. Środki dezynfekcyjne do urządzeń gastronomicznych i powierzchni kuchni szpitalnej oraz do rąk pracowników kuchni. 10. Środki myjące i dezynfekcyjne do automatycznych myjni serii ETD firmy Olympus. 11. Środki do dezynfekcji pomieszczeń za pomocą suchej mgły. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych odpowiednio do podziału na pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji: w górę +20%, w dół bez ograniczeń. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się. Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczone wg zużycia w ostatnich 12-u miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 2 do niniejszych SIWZ). UWAGI DO FORMULARZA CENOWEGO 1.W przypadku gdy preparat wymagany jest w postaci pianki, aerozolu, granulatu, chusteczek – podano zapotrzebowanie w sztukach odpowiadających sugerowanym opakowaniom. W przypadku zaoferowania innej wielkości opakowań – ich ilości należy przeliczyć, tak aby odpowiadały łącznemu zapotrzebowaniu Zamawiającego – zawartość opakowania x ilość opakowań. 2.W przypadku, gdy ilość opakowań (odpowiednio: Pakiet 1,3 - kol. 9, Pakiet 2,5,6,7,9 – kol. 7, Pakiet 8 – kol. 6, Pakiet 4 i 11 – kol. 5, Pakiet 10 – kol. 4) Formularza Cenowego – po przeliczeniu – nie jest liczbą całkowitą, Wykonawca zaokrągla tą ilość do dwóch miejsc po przecinku, z zaokrągleniem matematycznym. 3.W przypadku zaoferowania preparatów, dla których wymagane jest dostarczenie łokciowego systemu dozującego, w cenie danego preparatu należy uwzględnić dostawę takich dozowników, w wymaganej przez Zamawiającego ilości. 4.W przypadku, gdy dany preparat wymaga pompki do opakowania, dozowników, aplikatorów, rozpylaczy lub pasków do testowania, w cenie danego preparatu należy uwzględnić dostawę takich dozowników, aplikatorów, rozpylaczy lub pasków do testowania w wymaganej przez Zamawiającego ilości. 5.W przypadku zaoferowania preparatów dla pakietu nr 7 – środki do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu med. – wymagane jest dostarczenie wanien z wkładem sitowym i pokrywą do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego o pojemnościach podanych w Formularzu Cenowym. 6.W przypadku pakietu nr 10 (środki myjące i dezynfekcyjne do myjni endoskopowych), należy zaoferować tylko taki preparat, który zapewnia spełnienie wymogów jakościowych i technologicznych procesu dezynfekcji. Zaoferowane preparaty powinny zostać przebadane pod względem bezpieczeństwa i skuteczności dezynfekcji, rekomendowane przez producenta oraz zgodne z instrukcjami obsługi automatycznych myjni serii ETD firmy Olympus (ETD, miniETD-2) nie powodujące utraty gwarancji. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca winien zaoferować środki antyseptyczne i dezynfekcyjne zarejestrowane i dopuszczone do obrotu, odpowiednio dla danego środka, na podstawie; a. przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r.- Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 126 poz. 1381), jeśli służą do bezpośredniego kontaktu z tkankami człowieka (środki antyseptyczne), b. przepisów ustawy z dnia 13 września 2002r. O produktach biobójczych (Dz.U. 175 poz. 1433) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003r. W sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia (Dz.U. 16 poz. 150) c. przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 107 poz. 679) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. 100 poz. 1027) w odniesieniu do środków dezynfekcyjnych stanowiących wyposażenie wyrobu medycznego. Zaoferowane preparaty powinny być przebadane według obowiązujących norm i wymagań dla obszaru medycznego. 2.Wykonawca winien być w posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu, o których mowa w pkt 1.9.1, przy czym Wykonawca nie przedkłada tych dokumentów wraz z ofertą, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania ich przedłożenia. 3. Wykonawca winien zaoferować środki antyseptyczne i środki dezynfekcyjne, które spełniają wymogi wskazane w Formularzu Cenowym (zał. 2 do SIWZ). 4. Celem potwierdzenia wymogów, o których mowa w pkt. 2, Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a. ulotki informacyjne preparatów zawierające informacje o składzie chemicznym preparatu, jego spektrum, działaniu i właściwościach, b. karty charakterystyk substancji niebezpiecznych, dla poszczególnych środków – jeśli dotyczy. c. charakterystyki produktów leczniczych - jeśli dotyczy. d. dokument potwierdzający rekomendację producenta dla zaoferowanego preparatu (dotyczy Pakietu 10) Wykonawca przedkłada powyższe po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedkłada wraz z ofertą: 1. Wypełniony Druk Oferty (Zał. 1 do siwz), 2. Wypełniony Formularz Cenowy (Zał. 2 do siwz), 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach