Przetargi.pl
Dostawa średniego specjalnego samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego na podwoziu uterenowionym z napędem 4x4.

Ochotnicza Straż Pożarna w Sianowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Ul. Piastów 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 318 51 10 , fax. 94 318 53 10
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Sianowie
    Ul. Piastów 1 1
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 318 51 10, fax. 94 318 53 10
    REGON: 33136046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego specjalnego samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego na podwoziu uterenowionym z napędem 4x4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYMAGANIA PODSTAWOWE Pojazd spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd oraz urządzenia i wyposażenie muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. (ze zmianami) w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów użytkownikowi (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 ze zmianami). Pojazd i wyposażenie na dzień odbioru technicznego powinien posiadać dopuszczenie do stosowania w ochronie przeciwpożarowej (kompletne świadectwo dopuszczenia - 2 strony). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji, dołączone do oferty. Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji podwozia zgodny z rokiem dostawy). Rok produkcji 2013. PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE 2.1. Maksymalna masa rzeczywista MMR samochodu gotowego do jazdy nie może przekroczyć 16000 kg, jednocześnie masa całkowita pojazdu, rozkład tej masy na osie oraz masa przypadająca na każdą z osi nie może przekraczać maksymalnych wartości określonych przez producenta pojazdu lub podwozia bazowego 2.2. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Wzmacniacz sygnałowy o moc. wyjściowej min. 200W z min. Dwa głośniki kompaktowe o mocy 100W każdy, bądź zamiennie 1 głośnik 200W - umieszczone w komorze silnika (lub inne rozwiązanie umiejscowienia ustalone na etapie produkcji pojazdu) W przedziale autopompy zainstalowany głośnik z mikrofonem współpracujący z radiostacją samochodową, umożliwiający prowadzenie korespondencji z przedziału autopompy. Dodatkowo w pojeździe należy zamontować: - 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie w technologii LED z przodu pojazdu, - pneumatyczny sygnał akustyczny z możliwością sterowania przez kierowcę bądź dowódcę uruchamiany oddzielnym włącznikiem, - belkę sygnalizacyjną z niebieskimi sygnałami błyskowymi w technologii LED z napisem STRAŻ, montowaną na dachu kabiny pojazdu, o długości min. 1800 mm - min. jedną lampę błyskową - stroboskopową lub led niebieską z tyłu pojazdu wbudowaną w poszycie zabudowy, Włączone urządzenie sygnalizacyjno- akustyczne, lampy sygnalizacyjne ani belka sygnalizacyjna nie mogą wprowadzać zakłóceń radioelektrycznych, wpływających na pracę radiotelefonu samochodowego, w szczególności nie mogą blokować lub pogarszać czułości odbiornika. 2.3. Pojazd powinien być oznakowany numerami operacyjnymi zgodne z załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej - dane do oznakowania zostaną podane w trakcie realizacji zamówienia. 2.4. Pojazd musi posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe (OOK) pełne zgodnie z zapisami § 12 ust. 1 pkt 17 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z późn. zm.) oraz wytycznymi regulaminu nr 48 EKG ONZ. Oznakowanie wykonane z taśmy klasy C (tzn. z materiału odblaskowego do oznakowania konturów i pasów) o szerokości min. 50 mm w kolorze czerwonym oznakowanej znakiem homologacji międzynarodowej. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi pojazdu. III. PODWOZIE Z KABINĄ 3.1. Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym o mocy min. 198 kW, spełniającym wymogi min. EURO 5. 3.2. Maksymalna wysokość całkowita pojazdu 3200 mm Maks. wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) lub szuflady nie wyżej niż 1800 mm od poziomu terenu lub od poziomu odchylanych podestów roboczych. 3.3. Stały napęd 4x4- możliwość blokady mechanizmu różnicowego osi przedniej i tylnej oraz mechanizmu międzymostowego. Zawieszenie mechaniczne na parabolicznych resorach piórowych, powinno wytrzymywać stałe obciążenie masą całkowitą maksymalną bez uszkodzeń w zakładanych warunkach eksploatacji. 3.4. Kabina brygadowa, czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, 6- osobowa, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), kabina wyposażona w: - indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, - reflektor ręczny (szperacz) do oświetlenia numerów budynków, - radioodtwarzacz wraz z instalacją głośnikową, - elektrycznie regulowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy, - elektrycznie regulowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy - schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny, - instalację elektryczną do podłączenia 4 ładowarek latarek i 4 radiostacji nasobnych - dodatkowe lusterko rampowe dojazdowe przednie, - dodatkowe lusterko rampowe krawężnikowe z prawej strony, - sygnalizacja otwartych skrytek w kabinie kierowcy, - sygnalizacja wysunięcia masztu , - manipulator sterowania sygnalizacją świetlną i dźwiękową, Dodatkowo kabina wyposażona w : - siedzenia pokryte materiałem odpornym na zanieczyszczenia, odpornym na rozdarcie i ścieranie, - wszystkie fotele wyposażone w zagłówki, - fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, - wszystkie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, - zamontowany radiotelefon przewoźny w montażu wpuszczanym, częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, dostosowany do pracy w sieci radiowej MSW z dodatkowym głośnikiem. Obrotowy regulator siły głosu, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Nie dopuszcza się wykonania instalacji przyłączeniowej radiotelefonu po zewnętrznym poszyciu deski rozdzielczej. - uchwyty na 4 aparaty oddechowe przewożone w kabinie pojazdu. Uchwyty aparatów w kabinie i zabudowie powinny być tak skonstruowane, aby umożliwiały mocowanie aparatów powietrznych z butlą stalową 6l/30MPa oraz kompozytową 6,8(6,9)l/30MPa. - antena radiotelefonu przewoźnego typu RADMOR 30834 /3 pasmo 136-174 MHz lub równoważna. Za spełnienie warunku równoważności uważa się Kod poziomej charakterystyki promieniowania anteny - 000ND00 według Zalecenia CEPT T/R 25-08; współczynnik WFS mniejszy lub równy 2 ; impedancja 50 om; Średnica otworu złącza antenowego większa lub równa, srednica 16 mm - miejsce mocowania anteny należy wybrać w pobliżu środka największych poziomych płaszczyzn metalowych na dachu kabiny pojazdu, 3.6. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie i dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego, - moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu (+ rezerwa 10%). - przetwornica napięcia 24V / 12V. - instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu Nie dopuszcza się wykonania instalacji elektrycznej po zewnętrznym poszyciu pojazdu. 3.7. Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła 230 V), gniazdo przyłączeniowe rozłączane automatycznie, umieszczone po lewej stronie (w kabinie kierowcy świetlna i dźwiękowa sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła). 3.8. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Dopuszcza się światło cofania, jako sygnalizację świetlną. 3.9. Minimalny prześwit podwozia 250 mm. 3.10. Kąt natarcia nie mniejszy niż 23° 3.11. Kąt zejścia nie niniejszy niż 23° 3.12. Kolor: - elementy podwozia - czarne, - błotniki przednie, tylne i zderzaki - białe, - kabina, zabudowa - RAL 3000. 3.13 Pneumatyczny układ hamulcowy z hamulcami na wszystkich osiach. Układ hamulcowy pojazdu wyposażony w układ ABS lub równoważny. 3.14. Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewniająca możliwość wyjazdu w ciągu 60 s, od chwili uruchomienia silnika samochodu, równocześnie musi być zapewnione prawidłowe funkcjonowanie ha?mulców. Wyprowadzone złącze zewnętrzne instalacji pneumatycznej. 3.15. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń Wylot spalin powinien być skierowany na lewą stronę pojazdu na poziomie ramy. 3.16. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach od - 25°C do + 50°C 3.17. Podstawowa obsługa silnika możliwa bez podnoszenia kabiny. 3.18. Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać przejazd min 300 km lub 4 godz. pracy autopompy. 3.19. Silnik pojazdu powinien być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy (np. temperatury) w czasie po?stoju min. 4 godz. 3.20. Ogumienie, z bieżnikiem dostosowanym do poruszania się po szosie w każdych warunkach atmosferycznych jak również w warunkach terenowych. Pełno wymiarowe koło zapasowe. Wyklucza się przewożenie koła na dachu. 3.21. Przystawka odbioru mocy do zasilania urządzeń zewnętrznych w wersji fire tender typowej dla pojazdów strażackich opcji o podwyższonych parametrach, (zastosowana przystawka powinna umożliwiać pracę zasilanych przez nią urządzeń również podczas jazdy samochodu z prędkością do 8 km/h) 3.22. Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy do holowania przyczepy o dop. masie całkowitej min 10 t. (zaczep paszczowy ze sworzniem) zaczep musi posiadać homologację lub certyfikat dopuszczenia. IV. ZABUDOWA POŻARNICZA 4.1. Konstrukcja zabudowy wykonana z materiałów odpornych na korozję typu : profil ze stali nierdzewnej, kompozyt lub aluminium. Wyklucza się inne stale bez względu na rodzaj zabezpieczenia antykorozyjnego Podłoga skrytek wyłożona gładką blachą kwasoodporną bez progu, ze spadkiem umożliwiającym odprowadzenie wody na zewnątrz. Poszycie zewnętrzne - materiały niekorozyjne. Dopuszcza się wykonanie zabudowy z materiałów kompozytowych. Zabudowa powinna umożliwiać ergonomiczne rozmieszczenie sprzętu z możliwością rozmieszczenia grupowego. Wykonanie zabudowy - bez ostrych krawędzi, starannie wykończone i zabezpieczone. Pomiędzy kabiną a zabudową wykonana osłona maskująca. 4.2. Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. 4.3. Drabina do wejścia na dach z tyłu pojazdu. 4.4. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane ża?luzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję wyposażone w uchwyty na całej szerokości umożliwiające jednocześnie otwieranie oraz zamki za?mykane na klucz, jeden klucz powinien paso?wać do wszystkich zamków. W kabinie zainstalowana sygnali?zacja otwarcia skrytek. 4.5. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki. Sprzęt rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. 4.6. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości 5 m od pojazdu na poziomie podłoża w warunkach słabej widoczności. Uruchamiane w kabinie kierowcy. 4.7. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). 4.8. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 4.9. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 4.10. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza oraz wentylację. 4.11. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym (elementy narażone na działanie opadów atmosferycznych pokryte warstwą materiału antypoślizgowego). 4.12. Zbiornik wody o pojemności 2.5 m3 (+/-2%), wykonany z materiału kompozytowego, zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien posiadać właz rewizyjny. Układ napełniania zbiornika wody musi być wyposażony w automatyczny układ zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną 4.13. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody - wykonany z materiału kompozytowego, odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, - zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 4.14. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przedział autopompy musi być zabudowany i wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno- pianowy przed zama?rzaniem w temperaturze do -25°C, działający niezależnie od pracy silnika 4.15. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 1600 l/min przy ciśnieniu 0.8 MPa i głębokości ssania 1.5 m oraz min. 250 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Wykonanie autopompy zapewniające jej działanie niezależnie od temperatury cieczy w układzie chłodzenia. 4.16. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby, parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 4.17. Samochód musi być wyposażony w jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno- pianową. Zwijadło umieszczone w ostatniej skrytce z prawej strony. Zwijadło wyposażone w hamulec bębna, napęd elektryczny oraz korbę umożliwiającą zwijanie. Dopuszcza się inne rodzaje napędu np. pneumatyczny Do prądownicy należy dołączyć nasadkę pianową. 4.18 Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża, 4.19. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min. - min. 2 nasad tłocznych wielkości 75 umiejscowionych w tylnej części po obu stronach pojazdu, - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia - działka wodno-pianowego na dachu pojazdu, - instalacji zraszaczowej. 4.20. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 4.21. Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 s 4.22. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno- sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - licznik motogodzin pracy autopompy, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika. W kabinie kierowcy muszą znajdować się urządzenia kontrolno pomiarowe: wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, Wskaźnik poziomu środka pianotwórczego. 4.23. Zbiornik wody musi być wyposażony w nasadę 75 z zaworem kulowym do napełniania z hydrantu (wlot do napełniania powinien mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika tym wylotem) 4.24. Autopompa wraz z układem wodno- pianowym wyposażona w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie 3% i 6%, dostosowany do wydajności autopompy (tzn. zapewniający uzyskanie wymaganych stężeń w pełnym zakresie wydajności układu wodno-pianowego). 4.25. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego i układu neutralizacji muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Wszystkie uszczelki nasad wykonane z silikonu. 4.26. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów. Opróżnianie zbiornika wodnego również poprzez wolny wylew. 4.27. Na wlocie ssawnym (110) pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację autopompy. 4.28. W zabudowie należy zamontować uchwyty do przewożenia min. 4 butli na sprężone powietrze (stalowych i kompozytowych). 4.29. Wysuwany maszt oświetleniowy o wysokości min. 6 m, mierzony od podłoża na którym stoi pojazd do oprawy ustawionych po?ziomo reflektorów, z możliwością regulacji obrotu o 355o i pochylania źródeł światła, zamontowany na stałe w samochodzie (w zabudowie lub mię?dzy zabudową, a kabiną), wysuwany pneumatycznie z głowicą oświetleniową min z 2 reflektorami typu LED każdy o mocy min. 20 tys. lumenów. Zamawiający dopuszcza możliwość zasilania najaśnic LED bezpośrednio z układu elektrycznego samochodu pod warunkiem zapewnienia ich zasilania zamiennie z agregatu prądotwórczego. Stopień ochrony reflektorów masztu min. IP 55. Umiejscowienie masztu, nie powinno kolidować z działkiem wodno -pianowym. Głowica masztu powinna być wyposażona w podstawę stabilizującą jej położenie w pozycji transportowej. Sterowanie masztem i głowicą z reflektorami za pomocą sterownika - pilota na przewodzie o dł. min. 200 cm. Sterowanie pilotem musi być możliwe w rękawicy strażackiej. 4.30. W zabudowie należy przewidzieć miejsce na zamontowanie agregatu prądotwórczego spalinowego typu Honda EC 9500 r. prod. 2012 moc 2,4 kW. Spaliny należy odprowadzić wężem o dł. min 1,5m. Tablica kontrolno - sterująca przyłącza agregatu i masztu oświetleniowego umieszczona w pierwszej skrytce za kabiną. Agregat prądotwórczy dostarcza zamawiający 4.31. Na dachu pojazdu zamontowane działko wodno-pianowe o regulowanej natężeniu przepływu 800-1600 dm3/min (przy ciśnieniu 8 bar na wylocie działka) Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. 4.32. Pojazd wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym 24V, umieszczoną z przodu. Min. siła uciągu wyciągarki 4,8 ton z zabezpieczeniem przeciążeniowym. Lina dł. min 30 m. Wyciągarka wyposażona w układ sterowania, hamulec elektryczny, rolkową prowadnicę liny, napinacz liny i dodatkowe zblocze oraz pokrowiec. Należy zapewnić możliwość oświetlenia pola pracy przy wyciągarce. 4.33 Na dachu zainstalowane urządzenie do przewożenia i opuszczania drabiny dwuprzęsłowej. Sposób opuszczania drabiny - ręczny lub mechaniczno-elektryczny 4.34 Instalacja zraszaczowa zamontowana na podwoziu do usuwania stref skażeń chemicznych lub do celów gaśniczych: - instalacja powinna być wyposażona w min. 4 zraszacze, - dwa zraszacze powinny być umieszczone przed przednią osią, dwa po bokach pojazdu, - powinna być wyposażona w zawory odcinające, - powinna być skonstruowana w sposób umożliwiający jej odwodnienie po otwarciu zaworów odcinających V. WYPOSAŻENIE POJAZDU (przewidziane do montażu- nie wchodzi w zakres dostawy) 5.1 Należy przewidzieć miejsce i zapewnić szuflady wysuwane, skrzynki i uchwyty do montażu i przewożenia wyposażenia przewidzianego dla tego typu pojazdów. Minimalny zbiór wyposażenia przewidzianego dla tego pojazdu zawarty jest w Standardzie wyposażenia samochodu ratowniczo-gaśniczego. Samochód ratowniczo-gaśniczy typoszeregu GBA 2/16 stanowiącego załącznik nr 1 do wytycznych standaryzacji pojazdów pożarniczych i innych środków transportu PSP z dnia 14 kwietnia 2011 r . opublikowane na stronie KGPSP pod adresem : http://www.straz.gov.pl/data/other/pdf/logistyka_01a-GBA-2-16-16062011.pdf 5.2 Szczegóły dotyczące rozmieszczenia i typów poszczególnych elementów wyposażenia do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia. VI. WYMAGANIA DODATKOWE 6.1. Do oferty należy dołączyć: - rysunki (zdjęcia) , z wymiarami pojazdu (boki, przód, tył oraz dach) oraz zamontowanymi na stałe urządzeniami, 6.2. W terminie odbioru techniczno - jakościowego należy dostarczyć instrukcję obsługi pojazdu, urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe w języku polskim. 6.3. Pojazd wyposażony co najmniej w: zestaw narzędzi naprawczych, podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową, kamizelkę ostrzegawczą. 6.4 Gwarancja: - na podwozie min. 24 miesiące - na zabudowę pożarniczą min. 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach