Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Silnej

Gmina Pszczew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-330 Pszczew, Rynek 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 749 23 10 , fax. 95 749 23 12
  • Data zamieszczenia: 2023-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczew
    Rynek 13
    66-330 Pszczew, woj. lubuskie
    tel. 95 749 23 10, fax. 95 749 23 12
    REGON: 210966800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Silnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OchotniczejStraży Pożarnej w Silnej. Pojazd z napędem 4x4, rok produkcji 2023, z silnikiem wysokoprężnym, który będzie posiadałwszystkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające pojazd do ruchu i użytkowania jako pojazd uprzywilejowany2. Wykonawca zobowiązany będzie do oddania do używania pojazdu spełniającego wymagania określone w Załączniku Nr6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający odbierze pojazd w siedzibie Wykonawcy.4. Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletny,spełniał minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i był gotowy do użytkowania.5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla pojazdu:1) gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 2 lata,2) gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 2 lata,3) gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 2 lata.6. Pojazd stanowiący przedmiot postępowania powinien posiadać wszelkie niezbędne dokumenty w celu dokonaniarejestracji oraz ubezpieczenia pojazdu przez Zamawiającego.7. Pojazd przekazany do odbioru Zamawiającemu powinien:1) być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji,2) musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia,3) posiadać gwarancję określoną w książce gwarancyjnej oraz zgodnie z pkt 5 i na zabudowę pożarniczą,8. Wraz z pojazdem Wykonawca wyda Zamawiającemu:1) dwa komplety kluczyków,2) wszelkie niezbędne dokumenty w celu rejestracji pojazdu jako pojazd specjalny,3) instrukcję obsługi w języku polskim.4) dokument gwarancji wystawiony przez producenta pojazdu,5) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagańdotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym”.6) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Rozporządzenia MSWiA z dnia20 czerwca 2007 r. ze zm., w tym ważne świadectwo dopuszczenia potwierdzające poniżej wymagania minimalne dlapojazdu kategorii 2 ważne na dzień składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to wtym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawy średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach