Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Leszczynach

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LESZCZYNACH ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Leszczyny, Leszczyny
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 695-230-531
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LESZCZYNACH
    Leszczyny 34
    26-008 Leszczyny, woj. świętokrzyskie
    tel. 695-230-531
    REGON: 292396253
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Leszczynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Leszczynach 1.1. Pojazd winien: 1) spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą "Prawo o ruchu drogowym" z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych; 2) spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2; 3) spełniać "Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej" - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - Dz.U. z 2007r., Nr 143, poz. 1002 z późn. zm..; 4) posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez polską jednostkę certyfikującą; 5) być fabrycznie nowy. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego z obsługi pojazdu i urządzeń. 1.3. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 3. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia. MINIMALNE WYMAGANIA sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony dokument zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ – oferowane parametry potwierdzenie spełnienia wymagań. Dokument nie podlega uzupełnieniu, brak złożenia kompletnego dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach