Ochotnicza Straż Pożarna we Florczakach ogłasza przetarg
- Adres: 14-105 Łukta, Florczaki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 690540786
- Data zamieszczenia: 2018-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna we Florczakach
Florczaki 36C
14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 690540786
REGON: 511392846 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lukta.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000150125
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP we Florczakach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP we Florczakach. Pojazd powinien: - spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych; - spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2; - spełniać minimalne „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z 2007 r.Nr 143, poz. 1002 ze zm.); - posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące stosowania klauzul społecznych. 1) Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 9 Pzp, w związku z art. 29 ust. 4 Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnić co najmniej jedną osobę niepełnosprawną (na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy), o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., poz. 721, z późn. zm.). 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt 1 przy realizacji przedmiotu zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia w/w osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, WYKONAWCA zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia w zakresie rzeczywistego udziału osoby niepełnosprawnej przy wykonaniu zamówienia, w szczególności poprzez żądanie od Wykonawcy dowodów potwierdzających zatrudnienie oraz niepełnosprawność osoby niepełnosprawnej, dodatkowych informacji lub weryfikacji tożsamości osoby zatrudnionej. 4) W celu udokumentowania zatrudnienia osoby niepełnosprawnej Wykonawca będzie zobowiązany: a) w terminie 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawić Zamawiającemu kopię dowodu zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (umowa) oraz dokumenty potwierdzające niepełnosprawność tej osoby (dokumenty winny być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); b) w trakcie trwania umowy niezwłocznie informować Zamawiającego o ewentualnych zmianach w zatrudnianiu osoby niepełnosprawnej, przedkładając dokumenty jak w lit. a) 5) Sankcje z tytułu nie spełnienia w/w wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, zamieszczonych w SIWZ. 4. Rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub o lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub o lepszych parametrach jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 6. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na konto: Warmiński Bank Spółdzielczy O/Łukta nr 84 8857 1012 3007 0705 0539 0001 z dopiskiem: „Wadium w przetargu na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP we Florczakach”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na wymieniony rachunek bankowy, za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. Potwierdzeniem formy pieniężnej wniesienia wadium będzie załączona do oferty kopia przelewu z potwierdzeniem dokonanego przelewu i poświadczeniem „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub oryginał przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest włożenie do oferty oryginału dokumentu, o którym mowa w ust 2 pkt. od 2)do 5). Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 Ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wyrobów wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U.07.143.1002);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z formularza oferty, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Szymanach
Dodano: 2024-06-12 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Szymanach
Dodano: 2024-06-03 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP WIELKIE WIERZNO
Dodano: 2023-10-24 - Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy dla OSP w Ławkach
Dodano: 2023-10-12 - Zakup samochodu specjalnego dla OSP w Nowej Wsi Wielkiej
Dodano: 2023-08-23 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP MĄTKI
Dodano: 2023-08-16 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP MĄTKI
Dodano: 2023-07-04 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP MĄTKI
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
Dodano: 2023-06-22 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP MĄTKI
Dodano: 2023-06-09