Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5241900 , fax. 089 5241925
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Olsztyńska 2 2
11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5241900, fax. 089 5241925
REGON: 00053827700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Gietrzwałdzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Gietrzwałdzie. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania dla zamawianego samochodu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby samochód był fabrycznie nowy z aktualnego roku produkcyjnego i zgodny z obowiązującymi normami, odpowiadał wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ, posiadał aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód do siedziby OSP w Gietrzwałdzie, ul. Szkolna 7 na własny koszt oraz przeszkolić z obsługi podstawowej samochodu członków OSP w Gietrzwałdzie (min. 6 osób). Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące - okres liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty przetargowej w treści zgodny ze wzorem określonym w SIWZ (zał. 2); 2) Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). 3) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o załączniki nr 3.1. i 3.2. do SIWZ); 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002)- złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7) Rysunki poglądowe samochodu, uwzględniające jego wymiary. 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewiduje, że będą udostępnione; 9) Dokumenty składane przez Wykonawcę zamieszkałego poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) w przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4) - powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 10) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, b) każdy z partnerów konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnieniu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy (zał. 3.2. do SIWZ). Natomiast pozostałe dokumenty podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum, c) wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 11) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gietrzwald.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg IV
Dodano: 2015-11-05 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg III
Dodano: 2015-10-28 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OSP JEGLIA
Dodano: 2015-10-14 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg II
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej z przeznaczeniem dla jednostki przeciwpożarowej Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu.
Dodano: 2015-10-02 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 - terenowego, typ GBA 2,5/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu
Dodano: 2015-09-04 - ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP W KRZEMIENIEWIE
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-05