Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Bratianie

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Bratianie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Bratianie. 2.Zakup dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa 6 - Środowisko Przyrodnicze, działanie 6.2. Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami, poddziałanie 6.2.2 Bezpieczeństwo ekologiczne w ramach projektu Zakup samochodu strażackiego dla OSP w Bratianie. Umowa Nr UDA-RPWM.06.02.02-28-023/14-00 z dnia 26 czerwca 2014 r. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ 4.Przedmiot zamówienia musi ponadto spełniać: 1) Wymogi wynikające z obowiązujących europejskich i polskich norm, oraz z przepisów ochrony środowiska, w tym przede wszystkim: a) Ustawy Prawo o ruchu drogowym - Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. b) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.) 2) Być zgodny z normami PN dla odpowiednich parametrów infrastruktury, standardami polskimi i unijnymi. 3) Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez polską jednostkę certyfikującą na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.). 5.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty foldery, dane techniczne oraz inne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego samochodu. 6.Informacje dodatkowe: 1) Wymagany okres gwarancji: a) na podwozie samochód min. 24 miesiące (bez limitu kilometrów) b) na nadwozie/zabudowę pożarniczą min. 24 miesiące Okresy powyższe liczone są od daty odbioru potwierdzonej protokołem odbioru końcowego. 2) Samochód winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2014, dopuszcza się rok produkcji 2013. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 4) Odbiór samochodu przez Zamawiającego odbędzie się w siedzibie Wykonawcy w terminie określonym w Rozdziale IV SIWZ. a) Powiadomienie o dniu odbioru samochodu przez Zamawiającego musi nastąpić co najmniej na 7 dni przed jego wydaniem przez Wykonawcę. b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu powiadomienia o odbiorze samochodu - wszystkie dokumenty potrzebne do zarejestrowania samochodu we właściwym wydziale komunikacji. 5) Wykonawca, zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi odbieranego samochodu strażackiego. 7.Sposób realizacji dostawy oraz odpowiedzialności Wykonawcy określony został w załączniku nr 6 - projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 5 000,00 zł, brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Nr 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005. Wadium uznaje się za wniesione jeżeli wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Postanowienia ust. 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 2 pkt 2 i 5. 9.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.11 pkt 1 specyfikacji, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach