Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Bądkowie Kościelnym

Gmina Brudzeń Duży ogłasza przetarg

  • Adres: 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 260 40 81 , fax. 24 260 40 81
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brudzeń Duży
    ul. Toruńska 2
    09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie
    tel. 24 260 40 81, fax. 24 260 40 81
    REGON: 61101567800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Bądkowie Kościelnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria2: uterenowiony) dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądkowie Kościelnym. Szczegółowy opis minimalnych wymagań techniczno-użytkowych przedstawiony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zadanie współfinansowane będzie : - ze środków Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego - ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - ze środków Województwa Mazowieckiego - ze środków Gminy Brudzeń Duży. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków finansowych pochodzących z ww.dotacji, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach