Ochotnicza Straż Pożarna w Łubowie ogłasza przetarg
- Adres: 78-445 Łubowo, ul. Kościuszki 31
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Łubowie
ul. Kościuszki 31 31
78-445 Łubowo, woj. zachodniopomorskie
REGON: 33092029700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osplubowo.bornesulinowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łubowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łubowie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Zamówienia, będąca integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k. Otwocka - ważne na dzień składania ofert. 4) Dokumenty stwierdzające, posiadanie wymaganych uprawnień koncesje lub zezwolenia jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. 5) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 6) Aktualne zaświadczenia ZUS oraz US o nie zaleganiu w opłatach składek oraz podatków. 2. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osplubowo.bornesulinowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Będzinie
Dodano: 2015-10-26 - zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
Dodano: 2015-10-01 - Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 z funkcją ograniczenia skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chociwlu.
Dodano: 2015-08-03 - Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 z funkcją ograniczenia skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chociwlu
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ograniczania skażeń dla jednostki OSP w Postominie
Dodano: 2015-07-20 - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Wrzosowo i wdrożenie systemu wspomagania centrum zarządzania kryzysowego wraz z systemem geolokalizacji w gminie Dygowo
Dodano: 2015-01-29 - Zakup agregatu prądotwórczego o mocy 42 KVA wraz z przyczepą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sławsku
Dodano: 2015-01-22 - Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgorzynie
Dodano: 2015-01-16 - Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego uterenowionego z napędem 4x4, rok produkcji 2014 - 2015 oraz zakup agregatu prądotwórczego o mocy 42 KVA wraz z przyczepą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sławsku
Dodano: 2015-01-09