Przetargi.pl
„Dostawa spycharki gąsienicowej”, ZP-2710/5/19.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-550 Stronie Śląskie, Strachocin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 141 441, , fax. 748 141 451
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój
    Strachocin 42
    57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 141 441, , fax. 748 141 451
    REGON: 93102407200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa spycharki gąsienicowej”, ZP-2710/5/19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa (transport) spycharki gąsienicowej dla Nadleśnictwa Lądek Zdrój, Strachocin 42, 57-550 Stronie Śląskie. I. Spycharka gąsienicowa wyprodukowana nie wcześniej niż w 2008 rok o przepracowanej nie większej ilości niż 14 000 mth odpowiadająca warunkom użytkowym i techniczno-eksploatacyjnym oraz przepisom BHP. II. Spycharka musi posiadać: • opis urządzeń i wyposażenia • instrukcję obsługi DTR w języku polskim wraz z rysunkami, które umożliwią użytkownikowi prawidłową eksploatację, obsługę i serwisowanie • książkę serwisową z uzupełnionymi wpisami przeglądów gwarancyjnych zalecanych przez producenta • katalog części w języku polskim. • potwierdzony aktualny stan techniczny przez autoryzowany serwis wykonany nie później niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty. Zamawiający wymaga zagwarantowania by serwis spycharki gąsienicowej był ogólnie dostępny. Dostawca zapewnia pisemną gwarancję rozruchową min. 3 miesiące. III. Wymagania techniczne spycharki: 1. Spycharka gąsienicowa o mocy netto przy 1800 RPM: 160-180 KM. 2. Masa eksploatacyjna nie większa niż 19 000 kg, 3. Silnik wysokoprężny o pojemności od 7 do 7,5 l, spełniający wymogi EU: minimum Stage IIIA/EU: Tier3, 4. Silnik chłodzony cieczą, 5. Układ rozruchu silnika w warunkach obniżonych temperatur, 6. Spycharka wyposażona w podgrzewacz paliwa, 7. Skrzynia biegów posiadająca min. 3 biegi do przodu i trzy do tyłu, typu planetarnego ze zmiennikiem momentu, 8. Układ centralnego automatycznego smarowania zainstalowany przez dostawcę lub fabryczny kompletny do wszystkich punktów smarowniczych, 9. Sterowanie toru jazdy i lemiesza hydrauliczne obsługiwane Joystickiem wielofunkcyjnym, 10. Szerokość płytek gąsienic od 800 do 900 mm, 11. Rozstaw gąsienic od 1800 do 2200 mm, 12. Osłony: miski olejowej silnika, podwozia, skrzyni biegów 13. Pojemność lemiesza od 3 do 5 m3, 14. Szerokość lemiesza od 3000 do 4100 mm, 15. Regulacja lemiesza w pozycjach (góra/dół, prawo/lewo, skosy prawo/lewo), 16. Spycharka wyposażona w wstępny filtr powietrza lub inny wstępny do dużego zapylenia, 17. Spycharka wyposażona w pełne oświetlenie oraz oświetlenie robocze, 18. Kabina operatora konstrukcja ROPF/FOPS wyposażona standardowo w ogrzewanie, 19. Kabina wyposażona w lusterka boczne i tylne sygnał dźwiękowy, sygnalizację wstecznego biegu, wycieraczki przednie i tylne, filtr powietrza przeciwpyłowy, sprawny licznik motogodzin 20. Fotel operatora regulowany i amortyzowany z zagłówkiem i podłokietnikiem, 21. Dopuszczalny poziom hałasu w zamkniętej kabinie do 85 dB według normy ANSI/SAE J1166 z lutego 2008r, 22. Maszyna wyposażona w zrywak. Sprawny, kompletny przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43212000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BGŻ Kłodzko nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0085 4030 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania: Dostawa spycharki gąsienicowej”, ZP-2710/5/19 oraz dokładną nazwę i adres Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium w pieniądzu do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w kopii. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Za moment wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. Oryginał dokumentu wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (parter) Nadleśnictwa Lądek Zdrój, Strachocin 42, 57 – 550 Stronie Śląskie. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wadium takie ma obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 13. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach