Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
- Data zamieszczenia: 2012-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
ul. Kostrogaj 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
REGON: 61105327100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu wspomagającego, oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1 oraz konserwacja i naprawa infokiosków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku fabrycznie nowego, gotowego do używania i nie wycofanego z rynku będącego w bieżącej produkcji sprzętu wspomagającego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacja i naprawa infokiosków. Część nr 1 -Drukarki monochromatyczne - 10 sztuk -Materiały eksploatacyjne (tonery czarne i kolorowe do drukarek, Pendrive 2GB 2.0 USB, Pendrive 2GB 2.0 USB z nadrukiem, koperty papierowe, płyty, myszki optyczne, sprężone powietrze, kabel HDMI 1,5 metra, zasilacz do notebooka HP Pavillon dv7, dysk twardy zewnętrzny) -Odnowienie licencji na program NOD32 MIX + RA dla 115 użytkowników na okres 12 miesięcy (od 22.12.2012 do 21.12.2013) Część nr 2 Pełny pakiet modułów ochronnych (wraz z Forticare) dla FortiGate 100A na okres 12 miesięcy (od 01.11.2012 do 30.10.2013) oraz aktualizacja subskrypcji i serwisów na okres 12 miesięcy dla Fortianalyzer 100B. Część nr 3 Konserwacja (dwa razy w roku 2012) 17 infokiosków i naprawa infokiosków według potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu drukującego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-119/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: zestawu komputerowego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka monitora - 1 sztuka drukarki - 1 sztuka
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-27 - Zakup 43 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących)
Dodano: 2016-06-16 - Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - część I Zakup i dostawa duplikatora do płyt CD/DVD - część II
Dodano: 2016-06-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę 15 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka
Dodano: 2016-05-25