31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
- Data zamieszczenia: 2015-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU WSPINACZKOWEGO ( 39/ZP/15 ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wspinaczkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. Zadanie 1 - dostawa sprzętu wspinaczkowego; Zadanie 2- dostawa namiotów Zadanie 3 - dostawa rękawic do zjazdu po grubej linie Przedmiot zamówienia - rodzaj, opis sprzętu oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego wyprodukowanego od 2014r. posiadającego indywidualne numery identyfikacyjne nadane przez producenta. 1. Towar musi odpowiadać wszystkim parametrom specyfikacji określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 3. Towar musi być przekazany w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji: 24 miesiące. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę . Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy i producentów produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji w trzech zadaniach. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokładny opis oferowanego asortymentu w języku polskim (dotyczy wszystkich pozycji w danym zadaniu), w postaci kopii folderów, kart katalogowych, informacji producenta itp. Ze złożonego opisu musi w sposób jednoznaczny wynikać, nazwa producenta, marka (typ) oraz parametry, dane techniczne oraz posiadane certyfikaty oferowanego sprzętu - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa siłowni zewnętrznych na terenie Miasta Bełchatowa
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA SPRZĘTU WSPINACZKOWEGO ( 129/ZP/14 )
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa sprzętu wspinaczkowego 106/ZP/14
Dodano: 2014-09-22 - Zakup materiałów niezbędnych do wyposażenia boiska w ramach zadania pn. Modernizacja obiektu przy ul. Minerskiej
Dodano: 2014-04-17 - Opracowanie dokumentacji technicznej do zgłoszenia budowy, dostawa wraz z montażem kompletu 17 stacji urządzeń otwartej siłowni zewnętrznej
Dodano: 2012-03-06