Przetargi.pl
Dostawa sprzętu wraz z rozbudową centrali Aastra MX-ONE TSW oraz systemu CallCenter

POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
    pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
    REGON: 00051419900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu wraz z rozbudową centrali Aastra MX-ONE TSW oraz systemu CallCenter
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa centrali Aastra MX ONE TSW zainstalowanej w budynku UMP przy Placu Kolegiackim 17 oraz systemu CallCenter zainstalowanego w budynku UMP przy ul. Matejki 50. W ramach realizacji zamówienia należy: 1. Dostarczyć oprogramowanie (na zasadach licencji bezterminowej) 2. Dostarczyć sprzęt wskazany w załączniku nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Na wszystkie urządzenia i zamontowane systemy Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji nie krótszej niż 36 miesiące. W okresie gwarancji zapewnić należy możliwość 24 godzinnego kontaktu z Zamawiającym za pośrednictwem telefonu (pożądany dodatkowo kontakt za pośrednictwem faxu i e-mail). Wszystkie użyte przez Zamawiającego nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako typu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne, na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania, iż zaoferowany sprzęt jest rzeczywiście równoważny i nie będzie powodować niekompatybilności technicznej w użytkowaniu. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia gwarancji na okres 24 miesięcy na warunkach określonych w załączniku nr 7 do siwz. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych konieczne jest dołączenie ich szczegółowych opisów do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325410007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1600 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia - udokumentują doświadczenie z wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 27.05.2006.r. do 27.05..2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 250.000 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 27.05. 2006r. do 27.05.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach