Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO I DIAGNOSTYCZNEGO, ALKOMATÓW, NARZĘDZI, ELEKTRONARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ELEKTRYCZNEGO, WYPOSAŻENIA DO SPRZĘTU SAMOCHODOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ SPAWALNICZYCH - 54/2013

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO I DIAGNOSTYCZNEGO, ALKOMATÓW, NARZĘDZI, ELEKTRONARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ELEKTRYCZNEGO, WYPOSAŻENIA DO SPRZĘTU SAMOCHODOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ SPAWALNICZYCH - 54/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy sprzętu warsztatowego i diagnostycznego, alkomatów, narzędzi, elektronarzędzi, wyposażenia elektrycznego, wyposażenia do sprzętu samochodowego oraz urządzeń spawalniczych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ dla poszczególnych zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ zadania nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9, w asortymencie i ilościach zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ według zadań następująco: ZADANIE NR 1:Dostawa myjki komorowej z podgrzewaniem wody (wsad do 200kg) ZADANIE NR 2:Dostawa zestawu kluczy dynamometrycznych. 1/4 1-25Nm 3/8 5-50Nm 1/2 10-100 Nm 3/4 100-550Nm ZADANIE NR 3:Dostawa zestawu narzędziowego w wózku mechanika samochodowego wraz z videoskopem ZADANIE NR 4:Dostawa zestawu narzędziowego w zespole walizkowym elektromechanika pojazdów mechanicznych ZADANIE NR 5:Dostawa wózka podnośnikowego do kół pojazdów ciężarowych i autobusów ZADANIE NR 6:Dostawa zestawu- smarownicy pneumatycznej z mobilnym elektrycznym dozownikiem oleju ZADANIE NR 7:Dostawa myjki ciśnieniowej do mycia samochodów z podgrzewaniem wody ZADANIE NR 8:Dostawa - dociążacza hydraulicznego układu hamulcowego z układem wagowym pojazdów o DMC powyżej 3,5t wraz z montażem i instalacją ZADANIE NR 9:Dostawa urządzeń diagnostycznych wraz z montażem i instalacją ZADANIE NR 10:Dostawa alkomatów ZADANIE NR 11:Dostawa narzędzi, elektronarzędzi, wyposażenia elektrycznego i wyposażenia do sprzętu samochodowego ZADANIE NR 12:Dostawa urządzeń spawalniczych 2.Ogólne wymagania: 1)Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi dla danego producenta, którego produkty zostaną zaoferowane przez Wykonawcę w treści oferty (dotyczy w szczególności: wyrobów, narzędzi, przyrządów pomiarowych). 2)Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego. 3)Zaoferowany przedmiot zamówienia winien być atestowany przez jednostkę do tego uprawnioną gwarantującą bezpieczeństwo i prawidłowość użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 4)Zaoferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej podstawowe wymagania (minimalne) określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ i nie może być gorszy jakościowo i technicznie od parametrów wymaganych. 5)Przedmiot zamówienia winien być oznakowany symbolem CE (o ile dotyczy danego wyrobu) oraz powinien być opakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych zarówno podczas transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 6)Zaoferowany przedmiot zamówienia winien posiadać gwarancję producenta potwierdzonym oficjalnym oświadczeniem wykonawcy na niezawodną pracę przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9, oraz wykonawca udzieli dodatkowej gwarancji na montaż i instalację urządzeń - dotyczy zadania nr 8 i 9. Okres gwarancji określa treść Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca dla zadania nr 10,11,12 udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od daty przyjęcia protokolarnego - bez uwag - danej dostawy do magazynu /warsztatu/.. 7)Realizacja umowy obejmować będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na jego koszt - szkolenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy dla kadry instruktorskiej oraz użytkowników w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji i przeglądów (dotyczy zadania nr 1, 7, 8, 9). 8)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy i w terminie przewidzianym na realizację umowy dokonanie uruchomienia dostarczonych urządzeń (w zakresie zadań nr 1, 5, 6, 7) a w przypadku zadań nr 8 i 9 montażu, instalacji i uruchomienia dostarczonych urządzeń. Wykonanie określonych niniejszym punktem czynności winno mieć miejsce w dniu dostawy lub innym ustalonym terminie jednak nie późniejszym niż do 29.11.2013 r. 3.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 i 2 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy) dla produktów wskazujących swymi parametrami technicznymi lub nazwą produktu na konkretnego producenta. 4.W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy dołączyć do oferty, celem potwierdzenia spełnienia wymagań dla dostaw (§6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231): a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego z podaniem nr zadania i nr pozycji, dla których oferuje produkt równoważny - według treści Załącznika Nr 4 do SIWZ; b)Informacje techniczne / eksploatacyjne o produkcie np.: kserokopia z katalogu producenta produktu, opis techniczny, zdjęcie z parametrami technicznymi itp. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub inny dokument np. opis techniczny. Wskazane jest by informacje o produkcie załączane do oferty potwierdzały minimalne wymagania Zamawiającego, które określił w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej Zamawiający uzna, iż oferowany przedmiot zamówienia stanowi oryginalny produkt wskazany przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. 5.Zamawiający zaleca, w szczególności w odniesieniu do Zadania nr 8 i 9, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty i kalkulacji ceny adekwatnej do zakresu realizacji zamówienia: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 2 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 54/2013. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren są upoważnione do udostępnienia terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z tymi osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół lub notatka służbowa przez przedstawiciela służby czołgowo-samochodowej lub inną upoważnioną do tej czynności osobę. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie uwarunkowań techniczno-jakościowych określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 438000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 2 000,00 zł Zadanie Nr 2: 130,00 zł Zadanie Nr 3: 400,00 zł Zadanie Nr 4: 300,00 zł Zadanie Nr 5: 130,00 zł Zadanie Nr 6: 260,00 zł Zadanie Nr 7: 300,00 zł Zadanie Nr 8: 700,00 zł Zadanie Nr 9: 1.300,00 zł Zadanie Nr 10: 150,00 zł Zadanie Nr 11: 2.200,00 zł Zadanie Nr 12: 190,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału X SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy - kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach