Przetargi.pl
Dostawa sprzętu w ramach projektu „KWALIFIKACJE NA START”

Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Oporowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2542397 , fax. 24 2533637
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica
    ul. Oporowska 7
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 2542397, fax. 24 2533637
    REGON: 18027800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.staszickutno.pl/jbip/index.php/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu w ramach projektu „KWALIFIKACJE NA START”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu – do siedziby Zamawiającego, w ramach projektu „KWALIFIKACJA NA START” (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0004/17-00) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na części: Część 1: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, serwerów, sprzętu multimedialnego, oprogramowania oraz dostawa narzędzi instalatorskich; Część 2: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń skanujących, drukujących i kopiujących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do Części 1, zawiera Załącznik Nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do Części 2, zawiera Załącznik Nr 1B do SIWZ. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i wyposażenie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część zamówienia lub na obie części. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że środki wydatkowane na usługi kształcenia zawodowego oraz dostawę towarów w projekcie „KWALIFIKACJA NA START” (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0004/17-00), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, pochodzą w co najmniej 70% ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych oraz ściśle związane są z usługami kształcenia zawodowego. Ilekroć w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) jeżeli składa ofertę na Zadanie 1: 6 800,00 PLN (słownie: sześć tysięcy osiemset, 00/100); b) jeżeli składa ofertę na Zadanie 2: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych, 00/100), 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Getin Banku nr rachunku: na konto w Banku Pekao SA, Nr rachunku: 49 1240 3190 1111 0010 3146 7329, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP/ZS1/KNS/2019/1”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku Nr 7 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami – w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach