Przetargi.pl
Dostawa sprzętu w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża ogłasza przetarg

  • Adres: 17-230 Białowieża, Wojciechówka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6812405, 6812410, , fax. 856 812 405
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża
    Wojciechówka 4
    17-230 Białowieża, woj. podlaskie
    tel. 085 6812405, 6812410, , fax. 856 812 405
    REGON: 50026851000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pięciu sztuk fotopułapek wraz z akcesoriami oraz trzech sztuk lornetek wraz z akcesoriami w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem dostawy jest lornetka (3 szt.) do obserwacji żubrów w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Wymagania: optyka ze szkła HD lub ED; pryzmaty – szkło min. jakości BaK4; wypełnienie azotem lub argonem; kąt widzenia – min. 6,3o; korekta dioprii – +/-5; pole widzenia na 1000 m (liniowe) – min. 109 m; powiększenie – 8; średnica obiektywu – 56 mm; źrenica wyjściowa – 7 mm; sprawność zmierzchowa – min. 21; wodoodporność – TAK; gwarancja producenta – min. 10 lat. W zestawie do każdej z 3 lornetek wymagamy: futerału; paska na szyję; szmatki do czyszczenia optyki; zaślepek na szkła i instrukcji obsługi w języku polskim. Przedmiotem dostawy jest fotopułapka (5 szt.) do obserwacji żubrów w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Wymagania: menu w języku polskim; matryca – min. 12 MPix; kąt widzenia – min. 52o ; filtr IR – Auto; odległość ogniskowania – min. 3 m; wyświetlacz – min. 2 calowy; podgląd zdjęć na wyświetlaczu – TAK; rozdzielczość zdjęć – 12 Mpix; rozdzielczość filmów – 1440x1080; zapis filmów z dźwiękiem – TAK; zapis daty i czasu na zdjęciu – TAK; zapis fazy księżyca na zdjęciu – TAK; długość widma fali – niewidzialna dla ludzi; zasięg lampy doświetlającej – ok. 18 m (+ nieskończoność /-2 m); tryb pracy lamy doświetlającej – Auto; ilość czujników ruchu – min. 3; zasięg działania czujnika ruchu – ok. 20 m (+ nieskończoność /-2 m); zabezpieczenie hasłem – TAK; dopuszczalna temperatura pracy – -30oC – 70oC; dopuszczalna wilgotność pracy – 5% - 95%; gwarancja – min. 24 miesiące; minimalna obsługiwana pojemność kart SD – 32 GB; wodoodporność – TAK. W zestawie do każdej z 5 fotopułapek wymagamy: karty SD 32GB; karty SIM; ładowarki na 12 akumulatorków; kompletu akumulatorków; paska mocującego; kabla USB, kabla TV i instrukcji obsługi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34971000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 350,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PNB Paribas Bank Polska S.A. – nr rachunku PL 07 2030 0045 1110 0000 0072 1950 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr SA.270.1.9.2019 – Dostawa sprzętu w ramach projektu. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia, lub przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Nadleśnictwo Białowieża, ul. Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża w formie pisemnej wyłącznie w oryginale. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Dostawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Dostawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Dostawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów dostawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Dostawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, dostawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym dostawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich dostawców. Wzór w/w oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 3) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 2) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dostawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Dostawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać:(1) zakres dostępnych dostawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez dostawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego dostawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania o oddania dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Dostawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 7.4. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.1. lit. d), e) i f) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o których mowa w pkt 7.1. lit. g) składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP. Pozostałe informacje znajdują się w SIWZ i są dostępny na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach