Gmina Sieniawa ogłasza przetarg
- Adres: 37530 Sieniawa, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 227 301 , fax. 166 227 301
- Data zamieszczenia: 2018-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieniawa
Rynek 1
37530 Sieniawa, woj. podkarpackie
tel. 166 227 301, fax. 166 227 301
REGON: 65090057100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sieniawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu w projekcie Nowoczesna szkoła, aktywni uczniowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego I oprogramowania (Zadanie częściowe nr 1) oraz dostawa sprzętu laboratoryjnego (Zadanie częściowe nr 2). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z 2 części (Zadań) odrębnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a (dot. Zadania nr 1.) i 5 b (dot. Zadania nr2) do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 30000000-9 Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48100000-9 Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 48200000-0 Pakiety oprogramowania dla sieci, Internetu i Intranetu 48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 5. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowalne spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do niniejszego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa systemu do aplikacji pola magnetycznego”
Dodano: 2024-03-08 - zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-12-12 - na zakup sprzętu laboratoryjnego w ramach zadana „Bieszczadzkie Centrum Zdrowia – restrukturyzacja ... - poprzez doposażenie Zakładu Analityki Medycznej oraz Zakładu Mikrobiologii” -powtórka
Dodano: 2023-12-07 - Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-11-14 - zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-09-06 - Sprzedaż i dostarczenie mieszadła typu vortex, materiałów zużywalnych i odczynników dla Instytutu Nauk Medycznych
Dodano: 2023-01-25 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem komór cieplnych oraz lodówko-zamrażarek dla Instytutu Biologii i Biotechnologii
Dodano: 2022-12-19 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dozowników butelkowych dla Zakładu Ogólnej Technologii Żywności i Żywienia Człowieka.
Dodano: 2022-12-14 - Sprzedaż i dostarczenie fałdomierza, czujników tętna i skrzyni do pomiaru gibkości dla Instytutu Nauk o Kulturze Fizycznej
Dodano: 2022-11-16 - Sprzedaż i dostarczenie kolumien do SPE oraz płytki do dermatoskopu Heine Delta 30.
Dodano: 2022-09-08