Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Szewska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 675 22 55 , fax. 56 676 45 56
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
ul. Szewska 23
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 675 22 55, fax. 56 676 45 56
REGON: 87154789900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalchelmza.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu w celu przeciwdziałaniu COVID-19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu w celu przeciwdziałaniu COVID-19 Zamówienie zostało podzielone na 16 części (pakietów) Pakiet nr 1 – Aparat do wspomagania oddechu Pakiet nr 2 – Materac p/odleżynowy zmiennociśnieniowy Pakiet nr 3 – Wózek do transportu chorych Pakiet nr 4 – Myjnia dezynfekcyjna Pakiet nr 5 – Respirator stacjonarno-transportowy Pakiet nr 6 - Reduktor tlenowy do butli tlenowej Pakiet nr 7 – Reduktor tlenu do sieci gazów medycznych – dozowniki Pakiet nr 8 – Aparat do mierzenia ciśnienia Pakiet nr 9 – Kardiomonitor przenośny Pakiet nr 10 – Puls oksymetr Pakiet nr 11 – Ssak mobilny Pakiet nr 12 – Wózek na odpady medyczne Pakiet nr 13 – Dozownik do dezynfekcji Pakiet nr 14 – Nebulizator Pakiet nr 15 – Samobieżna maszyna czyszcząca do powierzchni szpitalnych Pakiet nr 16 – Butla tlenowa 3.3. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 (obejmujący pakiety 6-16), 1A i 1B. 1C, 1D, 1E do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3) Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, w tym wraz z ofertą należy złożyć min. wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – aparat do masażu uciskowego – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – Ambu resuscytator – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu PomocySpołecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – ssak elektryczny
Dodano: 2023-12-10 - Zakup aparatów KTG w ramach realizacji projektu pn. "Doposażenie w sprzęt medyczny Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Patologii Ciąży WSM im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy"
Dodano: 2023-11-28 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-11-26 - „Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i DDD Szpitala WSOZ w Bydgoszczy” – 4
Dodano: 2023-11-03 - ZAKUP PRZENOŚNEGO APARATU USG DO PRACY W WARUNKACH OIT
Dodano: 2023-10-30 - ZAKUP SYSTEMU HOLTEROWSKIEGO EKG
Dodano: 2023-10-30 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-09-22