Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1
38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.ustrzyki-dolne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt ) w ramach projektu partnerskiego „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt ) w ramach projektu partnerskiego „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach : Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ustrzykach Dolnych, Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, Szkoła Podstawowa w Ropience. Przedmiot zamówienie będzie dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego pracowni dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zwany dalej SOPZ) znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ. Zestawienie miejsca oraz zakresu dostaw do poszczególnych jednostek oświatowych biorących udział w projekcie zostały określone w załączniku 9 do SIWZ ( kalkulacja cenowa). Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 – 2020 ,Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia –nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 9 do SIWZ. b) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 2. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).
Dodano: 2023-06-20 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - dostawa komputerów przenośnych-2
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-05-29 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR
Dodano: 2022-12-30 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-12-13 - WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR
Dodano: 2022-10-13 - Zakup uzupełniający notebooków z projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-10-05