Przetargi.pl
Dostawa sprzętu TIK i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgierski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu TIK i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu TIK i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części). Szczegółowy opis każdego zadania zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ w ramach poszczególnych zadań; 1) Zadanie 1. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim ul. Franciszkańska 14/16 95-070 Aleksandrów Łódzki - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 1 do SIWZ, kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32340000-8- mikrofony, głośniki, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki, 32322000-6 – urządzenia multimedialne; 2) Zadanie 2. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 2 do SIWZ; kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32340000-8- mikrofony, głośniki, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki,32322000-6 – urządzenia multimedialne, 30195000-2- tablice; 3) Zadanie 3. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 3 do SIWZ; kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki, 32322000-6 – urządzenia multimedialne; 4) Zadanie 4. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla personelu zarządzającego projektem - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 4 do SIWZ; 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32322000-6 – urządzenia multimedialne; 3. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest tożsame ze słowem zadanie. 4. Sprzęt dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę dopuszcza on metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony i wniesiony do siedziby placówek oświatowych oraz siedziby wskazanej przez Zamawiającego. 7. Transport i wniesienie na ryzyko i koszt Wykonawcy. 8. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym i pełnowartościowym oraz, że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. 9. W każdej z placówek oświatowych wymienionych w ust. 2, do których zostanie dostarczony przedmiot zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru. 10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z deklarowaną specyfikacją lub jest niekompletny albo posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający może odmówić odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 11. Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, ze za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne” tzn., że wbudowane materiały itp. będą posiadały, charakteryzowały się wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji. 12. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 oraz ust 3 Ustawy, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że dostawy będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust 1 Ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 13. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań wydajnościowych funkcjonalnych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z: polską normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszący normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny jeżeli te normy, aprobaty specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30 Ustawy, że dostawa spełnia wymagania wydajnościowe lub funkcjonalne określone przez Zamawiającego. 14. Podstawą do wystawienia faktury VAT za dostarczony przedmiot umowy jest podpisany przez strony protokół końcowy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać fakturę VAT nie wcześniej niż w dniu podpisania protokołu końcowego. Zamawiający nie dopuszcza zaliczek. 15. Składając ofertę na każde zadanie na które Wykonawca składa ofertę zobowiązany jest zaoferować cały asortyment, na wszystkie pozycje jakie obejmuje zadanie zgodnie z opisanym załącznikiem nr 1 A w ramach zadania od 1 do 4 do SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty niekompletnej na opisane zadanie w innym przypadku oferta zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć dokumenty, o których mowa w ust 4 do SIWZ. 10. PODMIOTY TRZECIE, PODWYKONAWCY o ile są znane na etapie składania ofert- jeżeli dotyczy – Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. 11. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 12. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 13. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. 2016 r. poz. 1127 ze zm.). 14. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia z art. 25 a ust. 1 ustawy aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w dziale VII SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów trzecich; 5) w przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy, 6) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dostępność oświadczeń lub dokumentów w ogólnodostępnych, bezpłatnych bazach danych, wskazuje ich adresy internetowe, 7) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, informuje w jakim postępowaniu je składał i oświadcza że są aktualne i Zamawiający może zbadać je pod względem spełnienia warunków udziału lub braku podstaw do wykluczenia w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach