Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 17 00, 273 17 01 , fax. 22 718 03 50
- Data zamieszczenia: 2018-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
ul. Andrzeja Sołtana 7
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 273 17 00, 273 17 01, fax. 22 718 03 50
REGON: 102404300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części: Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, Część Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami (Część Nr 1 zamówienia) oraz dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami (Część Nr 2 zamówienia). Dodatkowo Zamawiający wymaga instalacji i uruchomienia wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 10 zestawów komputerowych stacjonarnych oraz 2 zestawy komputerowych przenośnych. Ponadto, wymagane jest od Wykonawcy wypakowanie dostarczonego sprzętu z opakowań fabrycznych i odbiór tych opakowań, oraz nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Część Nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 122 zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, w tym: - 113 zestawów Typ 1 - 7 zestawów Typ 2 - 2 zestawów Typ 3; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 10 zestawów komputerowych; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w trzech transzach, w terminach ustalonych wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze każdej transzy zużytego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL złożonym na wezwanie Zamawiającego. Część Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 12 zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami, w tym: - 8 zestawów Typ 1 - 4 zestawów Typ 2; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 2 zestawy komputerowe; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w terminie ustalonym wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze zużytego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Wszystkie oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10, co zostanie potwierdzone przez Wykonawców każdej części przedmiotu zamówienia w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL, złożonym na wezwanie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie obydwu części oraz minimalne wymagania techniczne zawarte są w Załączniku A do SIWZ - Specyfikacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla obydwu części przedmiotu zamówienia w następujących wysokościach: dla Części Nr 1 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla Części Nr 2 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej, spośród niżej wymienionych, formie: 2.1 W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska, Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: WADIUM Nr sprawy: 31/P/2018 Nazwa zadania: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części Część Nr …………………………………………………………………………………………………………………….…………….. (wpisać numer i nazwę oferowanej części) 2.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2.3 W gwarancjach bankowych, 2.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110). Z treści gwarancji/poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 – 3.5 - w kasie NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 05.09.2018 r. godz. 12:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w odpowiedzi na ogłoszenie o postępowaniu składają: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 od pkt. 12) do pkt 23) oraz ust. 5 pkt. 1) i 8) ustawy Pzp i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekaże dowody, że powiązania z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postępowaniu i należącym do tej samej grupy kapitałowej, o ile taka sytuacja będzie miała miejsce, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2024-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-23 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa komputerów, oprogramowania oraz drukarek monochromatycznych wraz z tonerami
Dodano: 2023-12-21 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa komputerów, monitorów oraz firewall
Dodano: 2023-10-06 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-03 - Zakup sprzętu informatycznego oraz usług w ramach projektów „Cyfrowa gmina" i Cyfrowa Gmina „Granty PPGR
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowa gmina"
Dodano: 2023-09-19 - Zakup zestawów komputerowych, monitorów do przeglądania zdjęć RTG i urządzeń biurowych dla potrzeb SOR MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU
Dodano: 2023-09-08