Przetargi.pl
Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6163000, 6163019 , fax. 42 6163063
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
    ul. Zgierska 47 47
    91-446 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6163000, 6163019, fax. 42 6163063
    REGON: 47207183300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego. Postępowanie podzielono na 4 części. Część 1 obejmuje: a) zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem (system operacyjny oraz pakiet biurowy) oraz trzema dotykowymi monitorami do każdej jednostki centralnej - 4 kpl. b) notebook z odłączanym ekranem o funkcjonalności tabletu - 2 szt. c) notebook - 4 szt. d) aparat telefoniczny z dostawką - 4 kpl. e) monochromatyczna drukarka laserowa z możliwością wydruku poprzez sieć LAN - 1 szt. f) monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne z obsługą sieci LAN przy wydruku oraz skanowaniu - 2 szt. g) patch panel HDMI - 2 szt. h) patch panel USB - 1 szt. i) patch panel D-SUB - 1 szt. j) patch panel światłowodowy - 1 szt. Część 2 obejmuje: a) zegar czasu rzeczywistego - 1 szt. b) wyświetlacz do zegara - 4 szt. Część 3 obejmuje: a) telewizor LED 55 cali - 1 szt. b) przełącznik HDMI 8x8 - 1 szt. c) rzutnik z ekranem wraz z montażem i uruchomieniem - 1 kpl. Część 4 obejmuje: a) rejestrator rozmów - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach