Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2017-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. 2. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.1. - 2.3. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie, montaż bądź uruchomienie we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczeniu/miejscu. 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 6. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie, przeznaczony do użytku biurowego. 7. Sprzęt będzie eksploatowany w sposób ciągły, w związku z powyższym dostarczony asortyment musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość. 8. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 9. Towar musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie na jego wyłączną odpowiedzialność, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 11. Do dostarczanego sprzętu elektrycznego/elektronicznego muszą być dołączone przez Wykonawcę: a) karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, b) lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt, c) instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim, d) niezbędne okablowanie zasilające. 12. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 13. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 14. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup niszczarek w ramach projektu nr 6/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” oraz projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. "Łódzkie bez barier dla cudzoziemców"
Dodano: 2021-04-07 - Zakup niszczarek w ramach projektu nr 6/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” oraz projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. "Łódzkie bez barier dla cudzoziemców"
Dodano: 2020-12-23 - „Zakup niszczarek biurowych”
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa szaf stalowych klasy A, klasy B oraz niszczarek do dokumentów, pojemników na klucze, depozytorów na komórki i klucze
Dodano: 2020-10-06 - Zakup niszczarek w ramach projektu 7/7-2017/OG/FAMI pn. „ Łódzkie bez barier dla cudzoziemców” oraz projektu 6/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca”
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa niszczarek do dokumentów
Dodano: 2017-11-09 - Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego niszczarki oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-11-25 - Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego niszczarki oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-11-15