Muzeum Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
- Data zamieszczenia: 2015-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 1
40-205 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
REGON: 00109412100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu technicznego do nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wraz z transportem sprzętu konferencyjnego, reklamowo-bibliotecznego i technicznego (produktów) do nowej siedziby zamawiającego zlokalizowanej w Katowicach przy ulicy T. Dobrowolskiego 1, 2) instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscach wskazanych przez zamawiającego w obrębie nowej siedziby, 3) przeprowadzenie instruktażu dla pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania i obsługi dostarczonego sprzętu w terminie uzgodnionym z zamawiającym, 4) dostarczenie zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej i elektronicznej), 5) udzielenie gwarancji jakości na produkty będące przedmiotem zamówienia, 6) autoryzowany serwis w okresie trwania gwarancji dla produktów wymagających serwisowania. 7) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji powinno odbywać się według ustalonych poniżej zasad: a) czas reakcji serwisu od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o ujawnieniu wady lub awarii określonego produktu powinien nastąpić najpóźniej w następnym dniu roboczym licząc od zgłoszenia ujawnienia wady lub awarii, b) wymagany termin usunięcia wady lub awarii do 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, c) w przypadku gdy czas usuwania wady lub awarii będzie dłuższy niż 7 dni roboczych wykonawca zobowiązany będzie na czas naprawy dostarczyć produkt zastępczy. Przedmiot zamówienia jest podzielny, zamawiający dokonał zatem podziału zamówienia na dwie części z uwagi na różne terminy dostawy. Część A i Część B przedmiotu zamówienia.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część przedmiotu zamówienia lub na obie części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis sprzętu (produktów) objętego dostawą oraz wymagane parametry i warunki dostawy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. zatytułowany: Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeumslaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-06-22 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-06-09 - Zakup nowych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa nowych kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-05-19 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 Stelaże na odpady medyczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa nowych pojemników plastikowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa 750 szt. pojemników na odpady (kosze uliczne)
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa używanych kontenerów o pojemności 1100L na odpady komunalne
Dodano: 2016-03-16