Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 59 79 290, 59 79 603
- Data zamieszczenia: 2009-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
ul. Jagiellońska 26 26
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 59 79 100, fax. 022 59 79 290, 59 79 603
REGON: 01327263600018 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu technicznego, biurowego oraz dostawę i instalację urządzeń kopiująco-drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu technicznego, biurowego oraz dostawę i instalację urządzeń kopiująco-drukujących. Część 1a :Urządzenie wielofunkcyjne kopiujaco-drukujące, Telefaks, Analogowe aparaty telefoniczne, Bindownica, Niszczarka dokumentów, Gilotyna (obcinarka), Tablica sucho-ścieralna 60x90, Tablica sucho-ścieralna 90x120. Część 1b: Niszczarka dokumentów, Projektor multimedialny, Aparat fotograficzny cyfrowy. Część 2:Dyktafon cyfrowy, Analogowe aparaty telefoniczne, Urządzenie wielofunkcyjne kopiujaco-drukujące (kolorowe). Część 3:Pamięć przenośna, Analogowe aparaty telefoniczne. Część 4:Analogowe aparaty telefoniczne, Pamięć przenośna 4 GB, Pamięć przenośna 8 GB, Pamięć przenośna 2 GB, Dyktafon cyfrowy, Niszczarka , Projektor multimedialny, Urządzenie faksowe, Urządzenie wielofunkcyjne. Część 5:Urządzenie wielofunkcyjne, Drukarka laserowa, Drukarka atramentowa, Dysk zewnętrzny, Myszka komputerowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie na dostawę urządzeń tego samego rodzaju co podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł. brutto. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt.3 każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią Załączniki nr 4A i 4B do specyfikacji. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (wartość zrealizowanych zamówień podana w innej walucie niż PLN będzie przeliczana w/g średniego kursu NBP przeliczenia waluty na PLN, z dnia wystawienia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu drukującego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-119/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: zestawu komputerowego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka monitora - 1 sztuka drukarki - 1 sztuka
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-27 - Zakup 43 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących)
Dodano: 2016-06-16 - Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - część I Zakup i dostawa duplikatora do płyt CD/DVD - część II
Dodano: 2016-06-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę 15 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka
Dodano: 2016-05-25