Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU, SZKŁA I ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIÓW KIERUNKU INŻYNIERIA ŚRODOWISKA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. PREZYDENTA STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO W KALISZU

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7573674, 7679505 , fax. 062 7679506
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7573674, 7679505, fax. 062 7679506
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU, SZKŁA I ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIÓW KIERUNKU INŻYNIERIA ŚRODOWISKA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. PREZYDENTA STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO W KALISZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, szkła i odczynników do laboratoriów kierunku Inżynieria Środowiska Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 2 części (zadań): Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu laboratoryjnego, w tym między innymi: wagi analityczne- 3 szt., termometry - 4 szt., mieszadła magnetyczne - 5 szt., biurety cyfrowe - 2 szt., łaźnie wodne -2 szt., pehametry - 2 szt., konduktometry - 2 szt., zestaw elektrod - 1 szt., wstrząsarki laboratoryjne - 2 szt., lampa UV - 1 szt. itp; Zadanie nr 2 - dostawa szkła laboratoryjnego i odczynników laboratoryjnych, w tym między innymi: cylindry miarowe - 50 szt., kolby Erlenmeyera - 215 szt., pipety wielomiarowe -170szt., rurki Durhama - 1000 szt., tygle kwarcowe różnej pojemności - 45 szt., zlewki z wylewem - 225 szt., biurety automatyczne - 30 szt., biurety szklane - 16 szt., kwas solny 35-38 % - 1 litr, kwas siarkowy 95% - 2 litry, chlorek baru - 10% - 500 ml. ,itp 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Dla zadania nr 1 i 2 dostawę sprzętu, szkła i odczynników tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotu zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu - obiekt przy ulicy Poznańskiej 201-205. Dla zadania nr 1 instalacja sprzętu tzn.: należy dokonać uruchomienia i sprawdzenia działania sprzętu, ewentualnie zamontować lub podłączyć do sieci elektrycznej - wg potrzeb kalibracji dostarczonego sprzętu w miejscu użytkowania. 3. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do oferty - Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt, szkło i odczynniki musi spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty będą charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ - jak w pkt. 3.3. 5.Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu cenowym danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym, a w szczególności :dla zadania nr 1- w kol.8 załącznika nr 1 należy wpisać : opis oferowanego sprzętu i załączyć do oferty fotografię ( folder) lub podać stronę i pozycję z katalogu, który należy załączyć do oferty. 6. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta , przy czym dla zadania nr 1 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od terminu obioru końcowego . 7. Dla zadania nr 2 - pozycje : 2, 3, 4, 28, 29, 30, 31, 33, 73, 74, 75, 76, 77, 82, 83, Formularza cenowego - oferowane produkty muszą posiadać certyfikat serii producenta .Właściwe dokumenty ( zaświadczenia producenta potwierdzające spełniane posiadania certyfikatu serii) zostaną załączone do dokumentów odbiorowych przedmiotu umowy. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach