Przetargi.pl
Dostawa sprzętu stanowiącego udogodnienie dla osób niepełnosprawnych oraz sprzętu multimedialnego wspomagającego prowadzenie zajęć dodatkowych dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/02-2013/MiF)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu stanowiącego udogodnienie dla osób niepełnosprawnych oraz sprzętu multimedialnego wspomagającego prowadzenie zajęć dodatkowych dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/02-2013/MiF)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiącego udogodnienie dla osób niepełnosprawnych oraz sprzętu multimedialnego wspomagającego prowadzenie zajęć dodatkowych dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie obejmująca : Część 1: dostawa serwerów (2 sztuki); Część 2: dostawa tablicy/monitora wielodotykowego (2 sztuki); Część 3: dostawa urządzenia do bezdotykowej pracy na tablicy/monitorze za pomocą ruchu rąk (2 sztuki); Część 4: dostawa menedżera prezentacji I (2 sztuki); Część 5: dostawa projektora I z wyposażeniem; Część 6: dostawa projektora II z wyposażeniem; Część 7: dostawa menedżera prezentacji II (2 sztuki); Część 8: dostawa drukarki laserowej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu - Nowe studia międzykierunkowe Matematyka i Finanse - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Oferowany sprzęt ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2013r. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w opisie oferowanego towaru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca może dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. Uwaga: W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni, w ramach zaoferowanej kwoty, serwis na czas trwania gwarancji. Czas reakcji serwisu przy zgłoszeniu usterki faksem: do godziny 10:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w dniu następnym do godziny 11:00, - naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, - w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach