Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO ORAZ OSŁON RADIOLOGICZNYCH

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2017-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO ORAZ OSŁON RADIOLOGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego, z przeznaczeniem dla potrzeb Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej oraz Bloku Operacyjnego, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Kruczkowskiego 21, wraz z dodatkowo uruchomieniem i szkoleniem personelu medycznego w przypadku zad. nr 1-2, stanowiących 3 odrębne zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa mikro PCLN pediatrycznego – szt. 1; Zadanie nr 2 – Dostawa ureterorenoskopu giętkiego dla dorosłych – szt. 1; Zadanie nr 3 – Dostawa osłon radiologicznych – szt. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. zadań zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę sprzętu medycznego specjalistycznego, na jednostki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego, wraz ze szkoleniem personelu SPSzW oraz osłon rtg, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.2. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) - dot. zad. nr 1 i 2. 3.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2016, nierekondycjonowany, niepowystawowy, kompletny, który po uruchomieniu będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi), posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie. 3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji oraz osłon do użytkowania, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu szkolenia personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4.2) niniejszej SIWZ. 3.5. Wykonawca/ Producent, musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie, potwierdzony oświadczeniem – dot. zad. nr 1 i nr 2. 3.6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty równoważnej. 3.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach