Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 734 24 77, , fax. -
REGON: 28901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej; 16 zadań ( pakietów, pozycji) szczególowo opisanych w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33010000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w 11 060,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy sześćdziesiąt 00/100 zł przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet nr 1 212,00 2. Pakiet nr 2 54,00 3. Pakiet nr 3 12,00 4. Pakiet nr 5 pozycja nr 1 396,00 5. Pakiet nr 5 pozycja nr 2 208,00 6. Pakiet nr 5 pozycja nr 3 37,00 7. Pakiet nr 7 93,00 8. Pakiet nr 8 232,00 9. Pakiet nr 9 271,00 10. Pakiet nr 10 5 800,00 11. Pakiet nr 11 720,00 12. Pakiet nr 12 577,00 13. Pakiet nr 13 1 330,00 14. Pakiet nr 14 670,00 15. Pakiet nr 15 148,00 16. Pakiet nr 16 300,00
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz cenowy 4) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną