Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Szczecińska 31
75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
REGON: 33096113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu sieciowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu sieciowego dla ZZDW i RDW. 2. Miejsce dostawy sprzętu: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie oraz do siedmiu lokalizacji Zamawiającego – RDW w Białogardzie, RDW w Chojnie, RDW w Drawsku Pomorskim, RDW w Gryficach, RDW w Koszalinie, RDW w Pyrzycach, RDW w Stargardzie. 3. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę 7 szt. 48 portowych przełączników sieciowych do szafy dystrybucyjnej i serwerowni w siedzibie ZZDW 2) dostawę 7 szt. 24 portowych przełączników sieciowych do szaf dystrybucyjnych w siedzibach 7 RDW. 3) szkolenie dla dwóch administratorów z zakresu konfiguracji i administracji dostarczonych przełączników. 4) pełne wdrożenie produkcyjne wszystkich urządzeń w siedzibach wszystkich RDW i ZZDW. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C „Opis przedmiotu zamówienia” . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32422000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (stanowiące załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną